معرفی باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های جدید بازار

تلویزیون‌ها همیشه در تمام سال‌هایی که از زمان اختراع آنها می‌گذرد، به عنوان پرطرفدارترین محصول الکترونیکی و تصویر در جهان شناخته می‌شوند.

معرفی باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های جدید بازار

در واقع این جعبه‌های جادو سال‌های سال است که راه ارتباطی همه مردم جهان با دنیای تصاویر هستند و به همین دلیل هم هست که با تکنولوژی‌های روز هماهنگ شده و به روز می‌شوند تا بتوانند کاربرانشان را راضی نگه دارند.

 

با این اوصاف است که این روزها با محصولات متنوعی در بازار انواع تلویزیون مواجه هستیم، از LCDها گرفته تا LEDها، OLEDها و البته HDTVها که برای علاقه‌مندان به تماشای تصاویر با کیفیت طراحی و تولید می‌شوند. این تنوع در بازار معمولا کاربران و خریداران را برای انتخاب دچار مشکل می‌کند. اما همه این خریداران یک دغدغه اصلی و مهم دارند: کیفیت تصویر. این در واقع همان موضوعی است که باعث می‌شود آنها بعضی مدل‌ها را به بعضی دیگر ترجیح بدهند. در همین راستا وب‌سایت Cnet به تازگی فهرستی از بهترین تلویزیون‌های بازار را از نظر کیفیت تصویر منتشر کرده است تا از این طریق به کاربران و خریداران برای انتخاب بهتر کمک کند.

کارشناسان این وب سایت تخصصی، در نهایت و با بررسی مدل‌های مختلف شش مدل از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۳ را انتخاب و معرفی کرده‌اند. جای هیچ تعجبی نیست که چهار تلویزیون در این فهرست به خانواده تلویزیون‌های پلاسما تعلق دارند و دو تلویزیون دیگر در دسته LCDهای با پس زمینه LED قرار دارند.

سری TC-PZT۶۰ از پاناسونیک:

این تلویزیون‌ها در حال حاضر عنوان بهترین تلویزیون‌های بازار از نظر کیفیت تصویر را دارند. این تلویزیون‌های پلاسما می‌توانند بهترین کیفیت تصویر را با عمیق‌ترین سطح رنگ مشکی به نمایش بگذارند. زاویه دید در این تلویزیون‌ها بسیار گسترده است و کنتراست آنها به‌گونه‌ای است که انعکاس نور در مجاورت لامپ‌های پر نور تاثیری بر دید کاربران و کیفیت تصویر این تلویزیون‌ها نخواهد داشت. این تلویزیون‌ها قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا را داشته و در کنار طراحی کلاسیک و ساده، از امکانات ارتباطی هوشمند بهره می‌برند. تلویزیون‌های این سری با قیمتی در حدود ۳۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند و برای آنهایی که استطاعت مالی کافی برای خرید آن را دارند، بهترین تلویزیون از نظر کیفیت تصویر به حساب می‌آیند.

سری TC-PVT۶۰ از پاناسونیک:


این تلویزیون‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران تماشای فیلم و سریال هستند و تصاویر را با جزئیات دقیقی برای کاربران به نمایش می‌گذارند. تصاویر در این سری از تلویزیون‌ها با رنگ‌های طبیعی و کنتراست بالا نمایش داده می‌شوند و سیستم پخش صدای پرقدرت آن هم کمک زیادی به بهتر شدن تجربه دیداری کاربران این تلویزیون‌ها می‌کند. هر چند طراحی این تلویزیون‌ها چندان مدرن و متفاوت نیست و با قیمتی متغیر از ۲۱۳۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار خرید آنها کار سختی به حساب می‌آید، اما هر چه باشد این سری از تلویزیون‌ها یکی از بهترین تلویزیون‌های بازار از نظر کیفیت تصویر هستند.

سری PNF۸۵۰۰ از سامسونگ:


این سری از تلویزیون‌ها در بازار و در میان فعالان و کارشناسان به‌عنوان بهترین تلویزیون‌های پلاسما از نظر کیفیت تصویر محسوب می‌شوند. تصاویر در این تلویزیون‌ها با جزئیات دقیقی حتی از سایه‌ها به نمایش در می‌آیند و زاویه دید گسترده آنها امکان تماشا از هر نقطه‌ای را به کاربران می‌دهد. دستگاه کنترل در این تلویزیون‌ها ساختار لمسی دارد و تصاویر سه بعدی هم در آنها با کیفیت مناسبی نمایش داده می‌شوند. این تلویزیون‌ها با قیمتی متغیر از ۲۱۸۵ دلار تا ۳۵۰۰ دلار و همراه با چهار عینک مخصوص تماشای تصاویر سه‌بعدی عرضه می‌شوند.

سری TC-PST۶۰ از پاناسونیک:


چهارمین سری از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های جدید بازار به خاطر آنکه با قیمتی منطقی و مناسب در بازار عرضه شده‌اند، با استقبال بسیار خوبی هم از طرف خریداران مواجه شده‌اند. این تلویزیون‌ها با قیمتی متغیر از ۱۳۵۰ دلار تا ۱۷۷۰ دلار در بازار عرضه می‌شوند. این تلویزیون‌ها تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و سرعت رفرش مناسب نمایش می‌دهند. طراحی بدنه آنها باریک بوده و ساختار هوشمند آنها امکان دسترسی کاربران به محتوای مختلف را فراهم می‌آورند. این تلویزیون‌ها همراه با دو عینک سه‌بعدی عرضه می‌شوند و به فروش می‌رسند.

مدل KDL-۵۵W۹۰۰A از سونی:
این تلویزیون با کیفیت‌ترین تلویزیون LED LCD جدید بازار است که تصاویر را به صورت full HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون بزرگ ۵۵ اینچ قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی را هم داشته و در دسته هوشمندها قرار می‌گیرد. این تلویزیون در حال حاضر همراه با چهار عینک سه بعدی و با قیمتی متغیر از ۲۳۰۰ دلار تا ۲۶۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

سری UNF۸۰۰۰ از سامسونگ:
این تلویزیون هم در ماه‌های اخیر توجه کاربران و خریداران
سخت پسند را که به دنبال تلویزیون‌های با کیفیت هستند به خودش جلب کرده است.

این تلویزیون هوشمند بوده و امکان پخش تصاویر سه‌بعدی را هم دارد. این تلویزیون هم دارای دستگاه کنترل لمسی بوده و همراه با چهار عینک سه‌بعدی عرضه می‌شود.

این تلویزیون‌ها در حال حاضر با قیمتی متغیر بین ۲۰۳۵ دلار تا ۲۷۰۰ دلار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه