برای مسافرت در فصل بهار چه کشورهایی مناسب هستند؟

دسته بندي : خانواده,سبک زندگی
تاريخ : 11 اسفند

اگر علاقمند به خواندن مطالبی در مورد مسافرت بهاری در ایران و مسافرت در فصل بهار و مسافرت بهار و مسافرت بهاری و مسافرت به شمال در بهار و مسافرت یک روزه در بهار و بهترین جای مسافرت در بهار هستید این بخش گهر را بخوانید چرا که در این بخش به شما می گوییم که برای مسافرت در فصل بهار چه کشورهایی مناسب هستند؟

برای مسافرت در فصل بهار چه کشورهایی مناسب هستند؟

برای مسافرت در فصل بهار چه کشورهایی مناسب هستند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

استانبول

در ماههای آخر فصل بهار یعنی مارس و آوریل که ، دمای هوا بین ۱۶تا ۲۵ درجه سانتی گراد است ، و هنوز هوا آنچنان رطوبتی ندارد می توان تور نورورزی استانبول را برای، سفر انتخاب کرد چرا که بعد از آن کم کم رطوبت هوا بیشتر، شده و به اصطلاح هوای استانبول شرجی و دم کرده می شود، و گشت و گذار اصلا به مذاق تان خوش نمی آید.

مارماریس

آب و هوای مارماریس مدیترانه ای است و از ویژگیهای آب و هوای ، مدیترانه ای تابستانهای گرم است پس بهترین زمان، برای سفر توریستی به مارماریس ، فصل بهار است که هوا معتدل بوده، و هنوز خبری از آفتاب سوزان و گرمای شدید نیست. سپری کردن زیبایی های بهار در مارماریس بسیار رویایی خواهد بود. هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس در بین هتل های ۵ ستاره، مارماریس در نزدیکی مرکز مارماریس واقع شده است .

سنگاپور

آب و هوای سنگاپور معمولا بارانی است پس هر زمان که بخواهید، میتوانید به آنجا سفر کنید. اما اگر طرفدار غذاهای سنتی ، کشورها بوده اید و همیشه بدنبال امتحان کردنشان هستید پس از اخذ ویرای سنگاپور در فصل بهار این کشور بروید، و از فستیوال غذا که همه ساله برگزار می شود، نهایت استفاده را ببرید

آگرا

بهترین زمان برای سفر به آگرا هندوستان ، فصل بهار است چرا، که قبل از آن سرمای زمستان طی شده و تا قبل از رسیدن، فصل تابستان که بتدریج گرمای ۴۵ درجه ای هوا خود را نشان میدهد، در تور هند مجال گشتن و لذت بردن از زیبایی های این کشور را دارید.

دبی

دبی یکی از شهرهای بیابانی کشور امارات است، که بیشتر ماههای سال گرمای هوا ی ۴۰ درجه ای واقعا کلافه کننده است ، اما با رسیدن فصل بهار هوا خنک تر شده و علیرغم آفتابی بودن روزهایش ،گرمای هوا اصلا آزار دهنده نیست. در تور دبی پس ماههای ژانویه و فوریه را برای سفر به دبی انتخاب کنید، تا ازاقامت در این شهر زیبای توریستی لذت بیشتری ببرید.

پاریس

فصل بهار با زیبایی های کم نظیرش بهترین زمان برای سفر به، شهر پاریس در کشور فرانسه است. چرا که در تابستان هوا، گرم بوده و بازدید از این شهر که بسیار زیبا و تاریخی است ، چندان لذت بخش نیست و در فصل زمستان هم، سرمای هوا برای گردشگرانی که سرما را دوست ندارند، کمی آزار دهنده خواهد بود. پس بازدید ازاماکن تاریخی و گردشگری پاریس، در فصل بهار که گهگاه بارانهای لطیفی هم می بارد ، بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. تور نورورزی فرانسه، نسبتا قیمت بالای دارد ولی خوب ارزش دیدن هم دارد .

آتن، یونان

بهار در فصل خشک بالی از راه می رسد. پس منتظر روزهای گرم و مطبوع و بارش ناچیز باشید. شما می توانید با پیاده روی و ورزش های آبی از آفتاب لذت ببرید. بهترین زمان برای دیدن بالی فصل خشک آن یعنی از اردیبهشت تا مهر (آوریل تا اکتبر) است. بالی فقط دو فصل را تجربه می کند: فصل خشک و فصل بارانی.

بالی، اندونزی

اولین فروردین در فلورانس ایتالیا واقعا روز اول بهار است. سفر به فلورانس در تمام طول سال ادامه دارد اما بعضی کارها وقتی با انفجار شکوفه ها و نغمه پرندگان همراه می شود دلنشین تر است.

سویل، اسپانیا

این شهر در تابستان بسیار گرم و در زسمتان بسیار سرد است و بهترین زمان برای دیدن آن بهار است. درخت های پرتقال سویل از افزایش دما استقبال می کنند همچنین توریست هایی که در بهار به دیدن یکی از عاشقانه ترین شهر های قدیمی اروپا می آیند. برای دوستداران غذا اینجا بهشت است چون در بهار خیابان ها پر از غذای معروف تاپاس ایت. فستیوال Feria de Abril de Sevilla از ۲۴ تا ۲۹ فروردین (۱۲ تا ۱۷ آوریل) خیابان ها را از رقص فلامنکو و اسب سواری پر می کند.

بوداپست، مجارستان

بوداپست امکانات زیادی دارد. اولا بوداپست شهر اسپا است پس می توانید بهترین حمام ها و ماساژها را با محیطی زیبا تجربه کنید. دوما شهری سرشار از فرهنگ است. در بعد از ظهر های بهاری می توانید در Szechenyi Baths شطرنج بازی کنید، در جزیره Margaret قدم بزنید و در خیابان های Buda گردش کنید که نمای زیبایی از ساختمان پارلمان هم ارائه می دهد.

کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ شهر هوای تازه است، شهری ساحلی و سازگار با محیط زیست. در این شهر شما تحت تاثیر دو چیز قرار خواهید گرفت: یکی اینکه همه چیز از طراحی بسیار زیبا برخوردار است و دوم اینکه همه از دوچرخه استفاده می کنند! همچنین پارک های کپنهاگ در روزهای آفتابی حتما ارزش دیدن دارد.

وین، اتریش

وین شهری زیبا و رنگارنگ سرشار از زندگی است. در تمام فصول سال کارهایی برای انجام دادن و چیزهایی برای دیدن وجود دارد. دما در یک روز معمولی اردیبهشت در وین به ۱۵ درجه می رسد که آن را به زمانی مناسب برای دیدن وین تبدیل می کند. در اردیبهشت فستیوال های موسیقی و کنسرت های زیادی در سطح شهر و در سالن کنسرت برگزار می شود. کاخ ها و پارک هایی که در زمستان بسته بودند نیز در بهار باز می شوند.

مراکش

مراکش شهری فوق العاده برای تمام طول سال است. بهار و پاییز بهترین زمان برای دیدن این شهر است که آفتاب تقریبا همیشه می درخشد و دما قابل تحمل است. (روزها گرم است و شبها زیاد خنک نیست). مراکش در اردیبهشت (آوریل) توریست های زیادی را به خود جلب می کند. دمای هوا در اردیبهشت از ۱۲ درجه تا ۲۴ درجه متغیر است.

توسکانی، ایتالیا

توسکانی و بهار زوج خیلی خوبی هستند! برای دیدن بهترین های توسکانی بهار مناسب ترین فصل است. در بهار با دمای بالاتر و روزهای طولانی تر همه روز خود را بیرون از خانه می گذرانند. البته اقامت و هزینه های سفر هنوز پایین هستند چون این منطقه در بهار شلوغ نیست و صفهای طولانی بلیت برای موزه ها شکل نمی گیرد.

دوبروونیک، کرواسی

دوبروونیک که لرد بایرون شاعر انگلیسی آن را “مروارید دریای آدریاتیک” می نامد، با گرمای بهار بهترین زمان خود را تجربه می کند و دیوارهای تنومند و قدیمی اش در نور آفتاب خودنمایی می کنند. میوه و سبزیجات تازه که از بازار Gruz وارد رستوران ها می شود و ماسه های جزایر اطراف مانند Brac و Hvar همه را وسوسه می کنند. دوبروونیک در تابستان بسیار شلوغ می شود پس اگر الان بروید از بقیه جلوتر هستید.

پوکت، تایلند

پوکت آب و هوای موسمی و گرمسیری دارد. در تمام طول سال گرم است اما در بازه اردیبهشت- خرداد (آوریل-مه) و شهریور- مهر(سپتامبر-اکتبر) گرم تر از همیشه است. اوایل بهار پوکت زیاد مرطوب نیست و باد خنک آن را دلپذیر تر می کند. متوسط دمای هوا در این زمان از ۲۴ تا ۳۲ درجه است.

بوراکای، فیلیپین

این جزیره معمولا توفان های شدیدی دارد. بعد از ظهر ها کمی تیره و تار است اما خورشید تقریبا تمام طول روز می درخشد. اکثر مردم در بهار به این جزیره سفر می کنند که خورشید گرمتر است و برای دوستداران ساحل، دریا و ماسه ها وسوسه انگیز ترند. آب های شفاف و ماسه های سفید در نور آفتاب می درخشند.

هنگ کنگ، چین

آب و هوای هنگ کنگ به غیر قابل پیش بینی بودن و باران هایی که ظرف چند ثانیه خورشید را می پوشانند معروف است. بهار در هنگ کنگ از فروردین تا اواسط تیر است که گرما و رطوبت را به همراه می آورد. بهار ابری ترین زمان در هنگ کنگ است که بعد از ظهر ها را کمی خنک می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي