مرجانه گلچین و حمیدرضا آذرنگ خواهر و برادر شدند

مرجانه گلچین و حمیدرضا آذرنگ خواهر و برادر شدند. جزئیات خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید

ایرج محمدی درباره سریال «آرمان دو» که دیروز در البرز کلید خورد بیان کرد که این سریال در ۲۰ قسمت ساخته می شود و نگارش آن همچنان ادامه دارد.
ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرمان دو» در گفتگو با ما درباره این سریال که روز گذشته ۱۵ اسفندماه در البرز کلید خورد، گفت: این سریال یکی از گزینه های پخش در نوروز بود ولی به دلیل پیش تولید سنگینی که داشت تولیدش به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل این پیش تولید سنگین دکورسازی های این سریال بود که نیاز بود فضاهای قدیمی را در این دکورها دربیاوریم و بخشی از این دکورها که در شهرک غزالی تولید می شود به تازگی آماده شده است.

این تهیه کننده تلویزیون درباره فیلمنامه این سریال نیز عنوان کرد: این سریال پیش از این قرار بود در ۲۶ قسمت ساخته شود ولی اکنون در ۲۰ قسمت به تولید می رسد. بخش عمده نگارش فیلمنامه توسط عباس نعمتی تمام شده و بخش های دیگری توسط حمید طاهری و صادق خوشحال همچنان ادامه دارد.

محمدی با اشاره به حضور حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال در نقش های اصلی توضیح داد: آذرنگ و گلچین در این سریال در نقش یک خواهر و برادر حاضر می شوند که آذرنگ با نام آرمان و گلچین با نام صاب جان به ایفای نقش های خود می پردازند. همچنین الیکا عبدالرزاقی نیز در نقش مهتاب در این سریال بازی می کند.

وی درباره کار در استان البرز نیز یادآور شد: حضور ما در البرز مربوط به قسمت های اول تا ششم است و بعد از آن به شهرک غزالی می رویم.

سریال «آرمان ۲» به کارگردانی احسان عبدی پور روز گذشته با حضور مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در استان البرز کلید خورد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه