مذاکره ذوب‌آهن ‌با فرهاد مجیدی

فارس – یکی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم ما به یک مهاجم گل‌زن احتیاج دارد و تا جایی که اطلاع دارم مسئولان باشگاه در حال صحبت و مذاکره با فرهاد مجیدی هستند.

سینا عشوری اظهار کرد: بازی خوبی را در برابر تیم صبای قم به نمایش نگذاشتیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و در نهایت هم بازی را به این تیم واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: تیم ما به یک مهاجم و تمام‌ کننده احتیاج دارد و زمانی که در ترکیه بودیم نیز قرار بود یک مهاجم خارجی به تیم ما اضافه شود که نشد و در حال حاضر هم مسئولان با فرهاد مجیدی در حال مذاکره هستند و اگر وی به تیم اضافه شود به طور حتم تیم ما در بخش حمله بسیار بهتر می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به گلی که در برابر تیم صبای قم زد اشاره کرد و افزود: این گل خواست خدا و شانس من بود که توانستم زحمات سایر بازیکنان را به ثمر برسانم.

وی هم‌چنین به بازی‌ هفته آینده تیمش در برابر تیم استقلال تهران اشاره کرد و افزود: استقلال تیم بسیار خوبی است که از نظر مهره و امکانات بسیار قدرتمند است و همین موضوع سبب می‌شود انگیزه ما در برابر این تیم افزایش یابد و بتوانیم بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذاریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه