مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014

اتاق پذیرایی مدرن یکی از مهمترین بخش های خانه است و جایی است که افراد خانواده در آن گفتگو می کنند، برنامه تماشا می کنند، بازی می کنند، مطالعه می کنند و … ، به همین دلیل می توان فضای شاد و دلپذیری در آن ایجاد کرد و موجبات آرامش و صمیمیت اعضای خانواده را فراهم کرد. دو جزء مهم و رایج در اتاق پذیرایی تلویزیون و شومینه هستند که  موجب صمیمیت و دلگرمی و سرگرم کردن افراد خانواده می شوند.

با توجه به موارد اشاره شده باید اتاق پذیرایی به گونه ای دیزاین شود که بیشترین آرامش و صمیمیت را به همراه داشته باشد. و در دیزاین و دکوراسیون اتاق پذیرایی باید به نیازها و سبک زندگی خانواده توجه داشته باشید. برای توجه بیشتر در اینجا نمونه هایی از دکوراسیون پذیرایی مدرن و صمیمی را برای شما آورده ایم. در تصاویر زیر به نحوه چیدمان و رنگ های بکار رفته در فضاها دقت داشته باشید!

مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014 مدل های اتاق پذیرایی مدرن و شیک 2014

منبع: پارسیان هوم

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه