محمد پنجعلی به جای شیرینی روی نیمکت پرسپولیس

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 10 اسفند

محمد پنجعلی سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کمک به تیم و با نظر آقایان؛ علی پروین، بهروز منتقمی و علی دایی تصمیم گرفتم پست سرپرستی تیم را فعلا برای این سه بازی قبول کنم.

 محمد پنجعلی به جای شیرینی روی نیمکت پرسپولیس, پورتال خبری فرهنگی گهر

محمد پنجعلی پس از انتصاب به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه افزود: قبل از هر چیز برای این حضور از محمود خوردبین رخصت می‌خواهم. برای من افتخار بزرگی است تا در جایی بنشینم که فردی مانند خوردبین نشسته بود. اتفاقا به ایشان تلفن زدم که قبل از هر چیز، به من تبریک گفتند و چند بار اصرار کردند که هر کمکی از دستشان بر آید دریغ نمی‌کنند.

وی درباره اینکه آیا برای فصل بعد هم سرپرست خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر قرار است فقط برای سه بازی باقیمانده این فصل به عنوان سرپرست فعالیت کنم. برای آینده باید دید چه پیش می آید. من اگر می‌خواستم، قبل از این می‌توانستم سرپرست تیم باشم. آقای رویانیان وقتی به من حکم داده بودند، گفتند براساس شرح وظایف می‌توانم روی نیمکت باشم اما خودم نخواستم. الان هم که قبول کردم با توجه به شرایط پیش آمده، قبول کردم. فکر کردم، دیدم در حال حاضر بهتر است کمترین تغییر را در تیم داشته باشیم. ضمن آنکه آقایان؛ پروین، منتقمی و دایی چنین نظری داشتند. این نظر لطف آنها بوده است. به هر حال برای من هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام بدهم، غنیمت است.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم و برنامه‌هایش خاطرنشان کرد: از چند روز قبل در عمل، در هماهنگی با مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، پیگیر کارها شده‌ام. با توجه به اینکه سفر ارمنستان را پیش رو داریم در حال حل و فصل مسائل مربوط به خروج بازیکنان هستیم تا همه چیز به خوبی پیش برود.

محمد پنجعلی در پایان گفت: تیم هم تمرینات خود را با روحیه و انگیزه خوب شروع کرده است و منتظریم بعد از موفقیت تیم ملی در بازی‌هایی که پیش رو دارد، ملی‌پوشان ما هم بیایند و با نفرات کامل تمرین کنیم و بازی‌های دوستانه را انجام بدهیم.

منبع: جام جم آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي