متن پیام احمدی نژاد در صفحه فیسبوک مسی

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 8 اردیبهشت

متن پیام احمدی نژاد در صفحه فیسبوک مسی

به گزارش گروه خبری فرانشر متن پیام تسلیت این فرد به طور دقیق همان نامه احمدی نژاد درباره هوگو چاوز با چند تغییر در نام هاست که جنجال رسانه ای فراوانی در رسانه های داخلی بر پا کرد.

در پیام مذکور، فرد موردنظر مسی را”كفیل محترم بازیکن افسانه ای، دیه گو آرماندو مارادونا” خوانده است. احمدی نژاد نیز پیام خود را به مادورو، “کفیل محترم ریاست جمهوری ونزوئلا” نوشته بود.

این فرد همچنین جمله احمدی نژاد مبنی بر اینکه “تردید ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاكان، انسان كامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهربانی و كمال یاری خواهد كرد” را به “تردید ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه مربیان و پپ گوآردیولا و تنها باقیمانده از نسل مربیان پاك، مربی كامل، خواهد آمد و جامعه فوتبال را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهربانی و كمال یاری خواهد كرد” تغییر داده است.

متن پیام احمدی نژاد در صفحه فیسبوک مسی, پورتال خبری فرهنگی گهردر پیام مذکور آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

دوست گرامی جناب آقای لیونل مسی

كفیل محترم بازیکن افسانه‌ای، دیه گو آرماندو مارادونا

روح بلند مردی بزرگ از تبار بارسا به آسمان پر كشید و نیوکمپ را در سوگ فرو برد. آبی‌اناری‌ها فرزندی برومند و شجاع و جهان، رهبری خردمند و انقلابی را از دست داد.

در نهایت تأثر این حادثه غم‌انگیز را به همه باشگاه ها و باشگاه بزرگ بارسلونا و خانواده محترم ایشان و جنابعالی تسلیت عرض می‌نمایم.

تیتو ویلانووا نامی آشنا برای همه باشگاه‌هاست. نام او یادآور زلال پاكی و مهربانی، شجاعت، پایمردی، عشق به نیوکمپ و فداكاری و تلاش بی‌وقفه برای خدمت به بارسا به ویژه محرومین و زخم خوردگان از رئال و بایرن مونیخ است.

او انسانی عمیقاً موحد و مؤمن و پایبند به ارزش‌های ۳ امتیازی و باورمند به راه مربیان الهی و حاكمیت جهانی بارسلونا و عشق به رهبری کاتالان ها بود.

او همزمان كه با رشادت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌های مادریدی ها می‌ایستاد و فشار سنگین تبلیغاتی و اقتصادی و تهمت‌ها و حتی ناداوری‌ها را در هم می‌شكست، قامت بلندش در برابر كودكی خردسال فرو می‌افتاد و با دست‌های مهربانش او را نوازش و سرود قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را در گوش او زمزمه و زلال عشق را در اندیشه و جان او جاری می‌كرد.

تیتو ویلانووا نماد و میراث دار همه شجاعان و مبارزان و انقلابیون در تاریخ پرافتخار و البته غم بار بارسلونا و تجلی روح آزادگی طرفداران مظلوم آبی۲اناری‌ها و همه طرفداران تحت ستم و پرچم برافراشته مبارزان ضدرئال و عدالت طلبانه و طلایه دار دوستی بین باشگاه ها است.

او نقطه اتكاء روحی و پشتیبان همه مربیان و کمک مربیان منطقه و جهان بود.

او حقیقتا جلوه روشنی از یك بارسلونایی پرشور و آرمانی و دوست داشتنی است و مردم بزرگ کاتالان با آگاهی و هوشمندی بارها و بارها او را به مسند سرمربیگری رساندند و در فراز و نشیب و سختی ها یاریش كردند و او نیز همه فرصت‌ها و قدرت را برای خدمت به مردم و سربلندی باشگاهش و آزادی باشگاه ها به كار گرفت.

او سرانجام در پی یك بیماری مشكوك همه وجود و جان خود را نیز در این راه پرافتخار تقدیم كرد.

او در حقیقت شهید راه خدمت به بارسلونا و پاسداری از ارزش های انسانی و انقلابی نیوکمپ است گرچه امروز و به ظاهر تیتو ویلانووا، دوست صمیمی و مهربان پپ، در بین ما نیست اما اطمینان دارم كه روح ۳-۳-۴ و سیستم پاك او هر روز و در افقی بالاتر در دل و جان تك تك مردم کاتالان و اسپانیا و همه باشگاه های عالم و با درخششی بیشتر طلوع می كند و راه عزت و سربلندی را فرا روی همگان قرار خواهد داد.

تیتو ویلانووا زنده است تا تیکی تاکا زنده است. او زنده است تا لالیگا زنده است. او زنده است تا باشگاه‌ها زنده اند و برای لالیگا و کوپا دل ری تلاش می كنند.

تردید ندارم كه او بازخواهد گشت و به همراه همه مربیان و پپ گوآردیولا و تنها باقیمانده از نسل مربیان پاك، مربی كامل، خواهد آمد و جامعه فوتبال را در استقرار صلح و عدالت كامل و مهربانی و كمال یاری خواهد كرد.

یك بار دیگر این ضایعه سنگین را تسلیت گفته و از خداوند منان برای جنابعالی و سوگواران نیوکمپ و همه باشگاه‌ها پنالتی و گل و پیروزی آرزو می‌كنم.

دوست و برادر شما

۲۶ آوریل ۲۰۱۴

گفتنی است احمدی نژاد در تسلیت خود به مناسبت درگذشت چاوز، رییس جمهور کمونیست ونزوئلا را با صفاتی خطاب کرده بود که تا پیش از آن تنها برای بزرگان مذهبی شیعه تاریخ به کار برده می شد.

به گزارش صراط،رییس جمهور سابق کشورمان هر گونه تردید در خصوص رجوع چاوز همراه با امام زمان (عج) را رد کرده بود! این جملات او با انتقادات گسترده ای در داخل مواجه شده بود.

احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود بارها علاقه‌اش به فوتبال را علنی کرده بود اما تا کنون در خصوص اینکه او هوادار بارسلونا بوده یا نه، خبری منتشر نشده است.

تیتیو ویلانووا دستیار سابق پپ گوآردیولا در بارسلونا و سرمربی فصل گذشته این تیم، شب گذشته بعد از ماه ها مبارزه با سرطان درگذشت. مطابق انتظار تعدادی از کاربران ایرانی با مراجعه به صفحه فیسبوک مسی، با لحن های مختلف، به این موضوع پرداخته اند.

منبع : faranashr.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي