متن نامه اعتراضی به خاطر اپیلاسیون کامل بدن !

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 5 اردیبهشت

به دنبال درج خبری در سایت محلی قزوین مبنی بر اعتراض به وضعیت خانمها در آریشگاههای قزوین در این پست متن نامه اعتراضی به خاطر اپیلاسیون کامل بدن ! را قرار داده ایم. با سایت گهر همراه باشید.

.

متن نامه اعتراضی به خاطر اپیلاسیون کامل بدن !, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

سایت محلی قزوین خبر نوشت:

 

در پی اقدامات نوظهور برخی مراکز آرایشی جمعی از موسسات مردم نهاد فرهنگی اجتماعی و اقشار مختلف مردم در نامه ای سرگشاده خواستار رسیدگی فوری به اوضاع این مراکز شدند.

 

متن نامه به این شرح است:

 

بسمه تعالی

حضور معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار قزوین جناب آقای رحیمی

 

با سلام

 

قال الصادق علیه السلام: «لاحیاء لمن لا دین له»

 

چند صباحی است که بسیاری از سالن های آرایش بانوان شهرمان به پیاده نظام کارگردانان برخی از برنامه های ماهواره ای تبدیل شده و در این زمینه گوی سبقت را برای کسب در آمد بیشتر؟! از هم می ربایند.

 

اگر نگاهی به لیست خدمات این مراکز بیندازیم به طور واضح این خدمت رایگان به جبهه ی فرهنگی دشمن جهت ضربه زدن به عفت و حیا و پوشش زنان جامعه مان را مشاهده می کنیم؛ خدماتی که با هدف نمایاندن هرچه بیشتر زیبایی ها و لطافت های زنانه در فضای عمومی جامعه به جای محیط امن خانه ارائه می گردد که نتایج مخرب آن بر آگاهان امور اجتماعی و خانواده مبرهن است.

 

متأسفانه مدتی است که پازل اینگونه خدمات که اغلب خلاف شرع محسوب می شود، با انجام اپیلاسیون کامل بدن در بسیاری از این مراکز به اوج مأموریت حیازدایی خود رسیده و تکمیل گردیده و زمینه آغاز برخی از ناهنجاری های اخلاقی را فراهم ساخته است و حتی مراکز غیرقانونی و بدون مجوز با نام سالن های مخصوص اپیلاسیون در این شهر دایر گشته که بدون هیچگونه نگرانی و با اطمینان از عدم نظارت ارگانهای مسئول به کسب در آمد مشغولند!

 

و تأسف بارتر اینکه از طرف برخی از مسئولین شهرمان به بعضی از این مراکز به نام مرکز آموزشی ؟! در نمایشگاه های رسمی، غرفه اختصاص یافته و غرفه داران آن با بدترین وضعیت پوشش به ارائه خدمات آموزشی آرایشی خود می پردازند(مستندات موجود است)

 

به راستی آیا مسئولین محترمی که از افزایش آمار طلاق و سایر معضلات اجتماعی در استان نگرانند ، به عواقب حمایت از اینگونه مراکز که اقداماتشان در جهت امنیت زدایی از قشر فرهیخته ی بانوان و پایین آوردن شأن و مقام زن مسلمان ایرانی در حد یک کالای مصرفی که تمام سعی اش زیباتر نمایاندن خود به مردان بیگانه با فنون آرایشی خاص است اندیشیده اند؟

 

ما فعلاً اینگونه اقدامات را با دید خوش بینانه وبه منظور همدلی وهمزبانی ،به عنوان غفلت و سهل انگاری مسئولین می انگاریم و از دست اندرکاران ذیربط می خواهیم تا هرچه سریعتر نسبت به ساما ندهی خدمات این مراکز اقدام نموده و بر حذف خدمات غیر شرعی آنها نظارت نمایند.

 

٢) ضمناً در صورت عدم اقدام مؤثر در این خصوص ، مردم دیندار قزوین بیش از این، توهین عملی به مقدسات خود را تاب نیاورده و اجازه نخواهد داد عفت و حیا و امنیت خانواده هایشان بازیچه ی دستهای پنهان برخی افراد معلوم الحال گردد، و خود رأساً در این زمینه اقدام خواهند نمود که مسلماً عواقب آن به عهده ی مسئولین متسامح خواهد بود.

 

 

والأمر الیکم

۹۴/۲/۱

جمعی از موسسات مردم نهاد فرهنگی اجتماعی استان قزوین

و

اقشار مختلف مردم قزوین (امضای جمع کثیری، پیوست نامه می باشد)

 

رونوشت به:

– امام جمعه محترم قزوین

– استاندار محترم قزوین (رئیس شورای تامین امنیت استان)

– مدیر کل محترم امور اجتماعی فرهنگی استانداری قزوین

– مدیر کل محترم امور بانوان استانداری قزوین

– فرمانده محترم سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

– فرمانده محترم نیروی انتظامی استان قزوین

– شهردارمحترم قزوین

– مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان قزوین

– مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

– مدیر کل محترم سازمان تبلیغات استان قزوین

– مدیر کل محترم اداره بازرگانی استان قزوین

– مدیر محترم سازمان فنی حرفه ای استان قزوین

– مدیر محترم ستاداحیا امربه معروف ونهی ازمنکراستان قزوین

– ریاست محترم اتحادیه صنف آرایشگران استان قزوین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي