ماجرای هک شدن صفحه اجتماعی مریم امیرجلالی

ماجرای هک شدن صفحه اجتماعی مریم امیرجلالی را در ادامه می خوانید

ماجرای هک شدن صفحه اجتماعی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد 1326 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 خورشیدی است و بیشتر ما او را با سریال های طنز تلویزیون میشناسیم . این هنرمند توانا در اینستاگرامش از هک شدن صفحه فیس بوکش خبر داد.

ماجرای هک شدن صفحه اجتماعی مریم امیرجلالی

نگاهی به زندگینامه مریم امیر جلالی :

مریم امیرجلالی دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است. مریم امیر جلالی در مصاحبه ای با پایگاه خبری تحلیلی انتخاب در شهریور 1391، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

مریم امیرجلالی یک دختر و دو نوه دارد و اصالتا آذری است.آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

وی در اسفند ماه سال 1378 از کار دولتی بازنشسته شده اند ایشان در دوران خدمت به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز به همین عنوان همکاری می کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه