«قویترین‌ها»، از مهرماه پخش می شود

امید محمدیان امیری، تهیه‌کننده «قویترین‌ها»، از پخش برنامه «قویترین‌ها» از اول مهر ماه در شبکه تهران خبر داد و گفت: این برنامه هیچ ارتباط و تناسبی با برنامه «مردان آهنین» شبکه سه سیما ندارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از ورزشکاران در آزمون ورودی آمادگی جسمانی مسابقه شرکت کرده‌اند، افزود: نفرات برگزیده پس از کسب نمره قبولی در پایان این آزمون، در ۱۰ گروه ۲۰ نفری تقسیم و رقابت می‌کنند.

«قویترین‌ها»، از مهرماه پخش می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

امیری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقه از کلیه رشته‌های ورزشی حضور دارند اضافه کرد: ورزشکان با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی‌های خود در زمینه‌هایی از جمله استقامت، قدرت، تعادل و تمرکز در این مسابقه استفاده می‌کنند.

به گفته این تهیه‌کننده قهرمانان مسابقات ملی در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، پرتاب دیسک، جودو، قایقرانی، شنا و … از شرکت‌کنندگان این مسابقه هستند.

امیری تصریح کرد: مسابقه «قویترین‌ها» در ۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود که ۱۰ مرحله مقدماتی، ۱۰ مرحله نیمه‌نهایی، ۴ مرحله نهایی و ۲ مرحله فینال فینالیست‌ها دارد که در انتها از برگزیدگان مسابقه تقدیر می‌شود.

به گفته این کارگردان، نفرات برتر آزمون شناسایی شده‌اند و ضبط برنامه از دو هفته آینده در دریاچه آزادی و مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «قویترین‌ها» برگرفته از دو مسابقه «قویترین مردان» شبکه سه سیما و «رنجرهای قدرتمند» جهانی است که با درنظر گرفتن مراحل مختلف و استاندارد جهانی تولید شده است.

امیری «قویترین‌ها» را مسابقه‌ای به صورت پازل و دنباله‌دار دانست که دارای مراحل رقابتی سنگین و مهیجی است که در هر مرحله زمان نقش اساسی دارد و اگر زمان هر مرحله حفظ شود در مرحله بعد می‌تواند از آن استفاده کند.

کارگردان «قویترین‌ها» این مسابقه را دارای استانداردهای ورزشی دانست و گفت: در این برنامه از تمامی فدراسیون‌های رشته‌های مختلف ورزشی کمک گرفته‌ایم و از کارشناسان برای فراخوان ورزشکاران و نحوه اجرای این برنامه مشورت گرفته‌ایم و با استفاده از نظریات کارشناسان فدراسیون‌های مختلف، ادوات و تجهیزات بررسی شده‌اند. سه داور به عنوان کارشناس در این برنامه به شرکت کنندگان امتیاز می‌دهند که اجرای برنامه نیز رضا فتاح حسینی بر عهده دارد.

امیری آیتم‌های این مسابقه را شامل: بالا رفتن از سطح شیب‌دار، حمل گاری، عبور از حلقه‌های آویزان،‌ پل متحرک و … دانست.

به گفته این کارگردان، «قویترین‌ها» یکی از برنامه‌هایی است که در شبکه تهران بسیار پرمخاطب خواهد بود و با استفاده از نوآوری در این برنامه پس از چندین بار بازنویسی به این طرح نهایی رسیده است که آنونس‌های آن از هفته آینده از شبکه تهران پخش می‌شود

 

منبع: تسنیم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي