قلعه‌نویی:آرزو دارند از بوریرام شکست بخوریم

امیرقلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر داماش با تقدیم این برد به روح کیوان رفعتی ساجدی (جوانی که فصل گذشته پس از دیدار استقلال و داماش به دلیل ایست قلبی درگذشت) درباره‌ این دیدار گفت: آقایان می‌گویند نمی‌خواهند برای استقلال به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا حاشیه درست کنند اما هر چه می‌خواهند می‌گویند و به شعور مردم توهین می‌کنند. به روح مادرم، برد ما عزای آنهاست. عده‌ای همه حرف‌هایشان را می‌زنند و بعدش هم می‌گویند بخاطر اینکه حاشیه برای استقلال در آسیا ایجاد نشود، چیزی نمی‌گوییم. برایم جالب است که نجف‌نژاد در مصاحبه‌ای از من حمایت کرده و از او بابت این صحبت‌هایش متشکرم و سکوت بعضی‌ها هم در این میان جالب بود.

 

قلعه‌نویی:آرزو دارند از بوریرام شکست بخوریم

او در ادامه افزود: شهر رشت با این آب و هوا و بازیکنان تکنیکی، می‌تواند یک زمین بهتر داشته باشد. آنها می‌توانستند در این دیدار پیروز باشند. داماشی‌ها هرچه بلندزن داشتند را به میدان فرستادند. وقتی دیدیم این گونه است، توپ را به جناحین بردیم و با آوردن مجیدی می‌خواستیم از عمق که داماشی‌ها در آن مشکل دارند، استفاده کنیم. خدا را شکر که قبل از دیدار آسیایی‌مان پیروز شدیم. اعتقاد دارم در این زمین کسی نمی‌تواند حریف داماش شود. بازی برگشتی که سال گذشته به آنها باختیم، زورمان به داماشی‌ها نرسید. به افشین ناظمی تبریک می‌گویم، او مربی جوان و آینده داریست. به عابدینی هم بخاطر تیم خوبش تبریک می‌گویم، ایشان از مدیرهای معرفتی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد کم گل‌های زده تیمش بیان کرد: ما آمار گل زده بدی نداریم. هرچند باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و بیشتر گل بزنیم. من روزی ناراحتم که موقعیت نداریم، انشالله بتوانیم در آینده بیشتر گل بزنیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر دیدار آسیایی تیمش در هفته آینده اظهار کرد: آنهایی که دبدبه و کبکبه دارند آرزو دارند که ما برابر بوریرام شکست بخوریم. آنها به دنبال افکار شیطانی خودشان هستند. از پس فردا باید به فکر تایلند باشیم. باید از شنبه به صورت جدی به بوریرام فکر کنیم و تمرین کنیم.

به گزارش ایسنا ،قلعه‌نویی در ادامه با انتقاد از توپ‌های لیگ برتر، تصریح کرد: چه اشکالی دارد که با توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم؟ اگر تاج این مشکل را حل کند، ممنون می‌شویم. به هرحال بوریرام هفت بازیکن خارجی دارد و امیدوارم با دعا و حضور مردم بتوانیم آنها را ببریم و آن افکار پلیدی که نمی‌خواهند نتیجه بگیریم، شرمنده مردم شوند. ما یک ایراد فنی از این توپ‌ها گرفیتم و اسمی هم از کسی نیاوردیم، نمی‌دانم چرا عده ای عکس العمل نشان دادند و دستشان را رو کردند. مصاحبه کردند که چیزهایی می‌گوییم که سیل قلعه‌نویی را ببرد. آقای جعفری گفته این توپ‌ها مجانی به ما داده شده است اما جالب است که سازمان لیگ بخاطر توپ‌ها از ما پول کم می‌کند. من نمی‌خواهم طعنه بزنم. آقای نجف‌نژاد هم دستش درد نکنه. به هر حال جای تعجب است که این همه حمله‌ به ما شد و کسی حرفی نزد.

 

منبع: جام جم آنلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه