قفلی با کلید متفاوت +عکس

باشگاه خبرنگاران: یکی از مشکلات قفل‌های قدیمی این بود که سارقان می‌توانستند به راحتی آن‌ها را باز کنند و این بدین معنی بود که این قفل‌ها از امنیت زیادی برخوردار نبودند.

پس از قفل‌های کلید دار، قفل‌های رمزی وارد بازار شد. برای باز کردن این قفل‌ها باید رمز را وارد می‌کردید و سپس قفل باز می‌شد اما رفته رفته این قفل‌ها نیز به پایان دوره زندگشان نزدیک می‌شوند.

قفلی با کلید متفاوت +عکس

به تازگی شرکت «Master Lock» قفل‌هایی را ساخته است و از آن با نام قفل‌هایی برای آینده یاد می‌کند چرا که این قفل‌ها روشی خاص خودشان را برای باز شدن دارند.

بر روی این قفل‌ها شما یک صفحه لمسی مشاهده می‌کنید و همچنین بر روی آنچهار جهت نما و یک دکمه تایید وجود دارد که به رنگ سبز مشخص شده است.

برای اینکه این قفل باز شود شما باید ترکیبی از حرکات را به درستی وارد کنید و سپس دکمه تایید را فشار دهید. برای مثال شما ترکیب چپ، چپ، راست، چپ و بالا را انتخاب کنید و سپس پس از فشردن دکمه تایید قفل باز می‌شود.

البته ممکن است شما این ترکیب‌ها را فراموش کنید ولی نگران نباشید چرا که بر روی جعبه هر قفل یک رمز منحصر به فرد است که هرگاه از آن استفاده کنید قفل باز می‌شود و می‌توانید آن را دوباره تنظیم کنید.

این قفل می‌تواند نسل آینده این صنعت را متحول کند و همچنین می‌تواند میزان امنیت را نیز در این عرصه افزایش دهد.

 

 

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه