«فیس بوک» را دولت روحانی فیلتر نکرد

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 8 اردیبهشت

«فیس بوک» را دولت روحانی فیلتر نکرد

خبرگزاری خانه ملت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با بیان این که همه فضایاینترنت به جز موارد محدودی پاکاست گفت: فیس بوک را دولت یازدهم فیلتر نکرده است و کسانی که این شبکه اجتماعی را فیلتر کرده اند شاید از تعداد محدود صفحات دارای محتوای خلاف عفت عمومی نگرانی دارند.
«فیس بوک» را دولت روحانی فیلتر نکرد, پورتال خبری فرهنگی گهر
محمود واعظی درباره نگاه و فعالیت های وزارتخانه متبوع خود پیرامون بحث اینترنت پاک گفت: بحث های این چنینی درشورای عالی فضای مجازی مطرح می شود و این شورا هماهنگ کننده کل دستگاه های ذی ربط در خصوص این دست از مسائل است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این مطلب گفت: موضوعات مختلف در شورای عالی فضای مجازی مطرح می شود و در جلسات شورای عالی فضای مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنده و برخی از وزرای دیگر نیز حضور دارند که در این جلسات مباحث طرح و بر اساس سیاست های کلی نیز برنامه ریزی صورت می گیرد.

واعظی هم چنین گفت: در کمیته های زیر مجموعه این شورا نیز نمایندگان وزارتخانه های ذی ربط از جمله وزارت ارتباطات حضور دارند و تصمیم گیری های لازم را انجام می دهند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا اینترنت پاک دسترسی به فضای مجازی را محدود و سطح و امکان استفاده کاربران را بیش از گذشته کاهش می دهد گفت: خیر این مسائل شایعه است و به این صورت که مطرح می شود نیست.

او گفت: البته در خصوص اینترنت و فضای مجازی باید تاکید کنم که از نظر ما تمام اینترنت پاک است مگر بخش کوچکی که ضد عفت و اخلاق عمومی است که این مباحث باید فیلتر شود.

واعظی در مورد فیلتر فیس بوک فیلتر نیز گفت: مسئله فیس بوک بحثی مجزا از اینترنت پاک است و به این مقوله ارتباطی ندارد علاوه بر این که فیس بوک را در زمان دولت یازدهم فیلتر نکرده اند و از قدیم فیلتر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آن هایی که فیس بوک را فیلتر کردند، بر این مسئله اعتقاد داشته اند که در فیس بوک صفحات مستهجنی وجود دارد و بالاخره شاید کسی اشتباهی به آن صفحات برود.

منبع : bartarinha.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي