فوت دختربچه ای كه در ديگ نذری افتاده بود / عكس

هفته پيش خبر افتادن يک دختربچه در ديگ نذری در ايام محرم در فضای مجازی منتشر شد و اما روز گذشته خبر رسيد كه متاسفانه دختربچه مظلوم بخاطر شدت سوختگی ( نزديك به 80 درصد) بدليل ايست قلبی فوت كرده است.

دکتر زهرا بزرگ زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کودک از حدود یک هفته گذشته از مرکزآبادان به بیمارستان طالقانی اهواز ارجاع داده شد و دارای سوختگی درجه 2 عمیق و درجه 3 بود.
وی افزود: این کودک حادثه دیده در ابتدای ورود به بیمارستان توسط تیم پزشکان عمومی، جراح، بیهوشی و اطفال مورد ویزیت قرار گرفت و در بخش مراقبت های ویژه سوختگی (BICU) بستری شد و به طور روزانه پانسمان های کودک تعویض می شد و درمان های دارویی انجام می گرفت.
بزرگ زاده ادامه داد: کودک هوشیار بود و غذا می خورد و با چند نوبت پاک سازی زخم و با مناسب شدن حال عمومی، آماده انجام عمل های جراحی دیگر می شد.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز گفت: اما کودک امروز دچار مشکلات نارسایی تنفسی شد و عملیات احیا در سه نوبت انجام گرفت که 2 نوبت موفقیت آمیز بود اما بار سوم کودک دچار ایست کامل قلبی و تنفسی شد و با تمام تلاش ها موفقیت حاصل نشد و حدود ساعت 18 بعد از ظهر فوت کرد.
کودک 3 ساله اروند کناری پنجشنبه هفته گذشته در دیگ غذای نذری در شهر اروندکنار سقوط کرد که بلا فاصله به بیمارستان اروند کنار منتقل و برای ادامه درمان به بیمارستان اختصاصی سوختگی اهواز منتقل شد.
اروندکنار در 45 کیلومتری آبادان قرار دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه