فوتبال بازی یک مرجع تقلید!/ عکس

تعامل: او چندی پیش در دیداری محرمانه با هواداران خود، مدعی شده بود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خواهر او ازدواج کرده …

دیگر کمتر کسی است در جهان عرب که حداقل یک بار نام “محمود الصرخی” معروف به “سید حسنی” را نشنیده باشد.

فوتبال بازی یک مرجع تقلید!/ عکس

وی همان مرجع تقلید قلابی است که در گذشته نیروی سازمان اطلاعات و امنیت حزب بعث منحله عراق بوده و پس از سقوط رژیم “صدام” دیکتاتور سابق عراق، لباس روحانیت بر تن کرده و چند سالی است که در حال تلاش برای فتنه انگیزی در عراق است.

 

او که همواره ژست های بسیار معنوی و علمایی به خود می گیرد، در این تصویر در حال فوتبال بازی کردن و دنبال توپ دیودن است. “حسنی” حتی در این بازی هم جرزنی کرده و چندین بار از پشت پیراهن دیگر بازیکنان را گرفته و تلاش کرده که از آنان جلو بزند.

 

لازم به ذکر است او چندی پیش در دیداری محرمانه با هواداران خود، مدعی شده بود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خواهر او ازدواج کرده و اکنون ایشان داماد خانوادگی “الصرخی” به شمار می رود.

 

بررسی های انجام شده نشان می دهد او از سوی سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شود و طرح اصلی او علاوه بر فتنه انگیزی، تخریب وجهه حضرت آیت الله سید “علی سیستانی” است اما بحمدالله تاکنون موفق به این کار نشده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه