فال روز 17 اسفند 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 17 اسفند 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 17 اسفند 94 را در گهر بخوانید

فروردین:

امروز خلق و خوی خارق العاده تان ممکن است بد شود. شاید یک جشن یا برنامه کنسل شود. وقت آن است که یک تعارض با دوستان یا یک سوءتفاهم غم انگیز با معشوقه تان پیش بیاید.

اردیبهشت:

امروز برای شما روز خوبی نخواهد بود. سورپرایز های ناخوشایند یا برانامه های کنسل شده در اتفاقات امروز می توانند جای داشته باشند. از خودتان کمی رحم نشان دهید. از سلامتیتان محافظت کنید. شراکتتان به مراقبت ویژه ای نیاز دارد.

خرداد:

امروز روز آن است که اخبار را تبادل کنید، خودتان را ابراز کنید و افق هایتان را گسترش دهید. شاید کمی کارهای آزاردهنده یا مشکل در سلامتی برایتان پیش بیاید. بااین حال، هنوز هم قادر هستید که افراد زیادی را ملاقات کنید که بسیاری از انها در شما غرق شده اند.

تیر:

امروز باید دوستانه تر و مهربان تر باشد. با گروه باشید، اطلاعات داشته باشید و شادی ها را با دیگران سهیم باشید. ممکن است در یک گروه احساس ناراحتی کنید و دلتان برای برنامه های معمولتان و نزدیکان تنگ شود. همچنین غرق نوآوری، ارتباطات پرریسک و هرچیز منحصر به فردی می شوید.

مرداد:

امروز خلق و خویتان کاملا به روابطتان با نزدیکان و همچنین به جنبه ای از زندگی که به ان توجه می کنند- مثبت یا منفی- بستگی دارد. چیزهایی مثل ارتباط با دوستان و معشوقه تان، رغتن به مکان های عمومی و شرکت در رخدادهای سنتی درهای جدیدی برایتان باز می کنند.

شهریور:

استعدادتان برای اینکه همیشه در کمک رسانی حاضر باشید می تواند امروز کمی غیرطبیعی شود. امروز ممکن است که الهام زیادی بگیرید، مخصوصا اگر خودتان را در یک محیط غیرمعمول ببینید. اماده اید تا برای دوستان جدید و قدیمتان هرکاری بکنید.

مهر:

خوش رفتاری و داشتن سلیقه عالیتان امروز شکل غیرمعمولی به خود می گیرد. سعی کنید که در برنامه ریزی برای یک قرار ملاقات، مهمانی یا هر رخدادی کمی غیرسنتی باشید. شاید همراه با دعوت دوستان قدیمی افراد جدیدی نیز دعوت کنید که به زودی به شما خیلی نزدیک می شوند.

آبان:

امروز بدنتان به ناراحتی حساس است و به سرعت به دمای سرد و خشکی عکس العمل نشان می دهد. شاید به یک رژیم ویژه یا شرایط منحصر بفردی نیازداشته باشید. البته این دلیل نمی شود که ناراحت باشید.

آذر:

شانس این را خواهید داشت که با افراد زیادی تعامل داشته باشید و خوش بگذرانید و تجربه کنید. همه جا خیلی احساس قشنگی دارید. البته هنوز هم احتمال این هست که مشکلات ویژه ای رخ دهند. شاید انها را هنگام یک مسافرت، بصورت آنلاین یا هنگام تعامل با دوستان و خانواده تجربه کنید.

دی:

امروز برای این آغاز می شود که به عادت های قدیمی نه بگویید. سعی کنید که برای مدتی اصولتان را فراموش کنید. از پیش بینی پذیر بودن در افکار و اعمالتان اجتناب کنید. از هر شانسی استفاده کنید تا رخدادها را تغییر دهید. شاید همین دلیل این است که در تمام مدت روز احساس می کنید آسایش ندارید.

بهمن:

امروز موفقیتها و شکست ها هردو با هم درکنارتان هستند. هم دلیل این را دارید که شاد باشید و هم دلیل ناراحتی دارید. به خودتان بستگی دارد که روی کدام تمرکز کنید. یاد بگیرید که موفقیت هایتان را از شکست ها و دوستان را از دشمنان تمییز دهید.

اسفند:

امروز شاید تعاملات مجاز بیش از ارتباطات زنده برایتان جذاب باشند. اگر روابطتان با یک دوست یا حامی قدیمی بد شد و خیلی از آن رنج بردید، سعی کنید که آنها را کنترل کنید و یک مکالمه دوستانه داشته باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه