فال امروز 13 آذر 91

فال روزانه متولدین فروردین

امروز زندگی شما سه گانه «خوب، بد، زشت» است! بچه هایتان بسیار شما را اذیت می کنند و سردرگم می شوید و به کارهای خانه نخواهید رسید. اما شب با همسر و فرزندانتان به یک گردش مفرح می روید و همه چیز را فراموش می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز سرتان زیادی شلوغ خواهد بود! مدت هاست که می خواهید رازی را با نامزدتان / همسرتان در میان بگذارید اما شک دارید و نمی دانید چگونه آن را بیان کنید. تا وقتی مطمئن نشده اید، دست نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: پس از مدت ها در محیط کار بسیار شاد و سرحال هستید اما یادتان باشد که همه در این سطح انرژی شما نیستند! مراقب باشید این روحیه و تمایل به ارتباط با دیگران به کارتان صدمه نزند.

.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با مادرتان مشاجره بدی خواهید داشت، سعی کنید با وجود همه اختلافات، احترام او را حفظ کنید اما این مشاجره باعث نمی شود که از بقیه روزتان استفاده نکنید و لذت نبرید.

پیش بینی روابط شما: اگر منتظر یک روز رمانتیک و احساسی هستید، توی ذوقتان خواهد خورد! به جای برنامه ریزی برای آینده و غرق شدن در خاطرات گذشته و بررسی رفتارهای دیگران، سعی کنید از لحظه های کنونی روابط تان تان لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: اگرچه روزهای پرفشار کاری را از سر گذرانده اید اما عوارض آن هم چنان وجود دارد و خسته هستید، با مدیرتان در این باره صحبت کنید، موثر خواهد بود.

.

فال روزانه متولدین خرداد

کاملا دچار هیجانات روحی هستید و میخواهید به همه اهدافتان دست یابید. اما با کار و فعالیت زیاد خودتان را از بین نبرید. حفظ سلامتی از همه چیز مهم تر است.

پیش بینی روابط شما: شما و نامزدتان از لحاظ عاطفی در کنار هم ، احساس امنیت می کنید و از  وضعیت فعلی راضی هستید. شاید فکر بدی نباشد که این روزهای خوب را با یک شام رمانتیک دو نفره یا یک کار فوق العاده دیگر ، جشن بگیرید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است حس کنید پایین تر از جاییگاهی هستید که دلتان میخواهد باشی و لیاقت آن را دارید . دیگران نیز، زیاد کمکتان نمیکنند و حمایتی که در انتظار آن هستید را از سوی مدیران دریافت نمیکنید. تحمل داشته باشید. فرصت اثبات توانایی هایتان به زودی فرا می رسد.

.

فال روزانه متولدین تیر

اگر تمایل خود به مبارزه را آرام کنید، حال شما امروز تغییر خواهد کرد. احتمالاً بیشتر دوست دارید از زیبایی چیزی لذت ببرید، نه اینکه تلاش کنید آن را برای خودتان نگه دارید، به احساس تان رجوع کنید.

پیش بینی روابط شما: بهترین هدیه ای که می توانید به کسی بدهید این است که بگذارید آن فرد در تصمیم گیری هایش آزاد باشد. راه برقراری ارتباط را باز بگذارید و بدین ترتیب درمی یابید که همه چیز آن گونه که باید در جای خود قرار می گیرد.

پیش بینی شغل شما: حقیقت بالاخره آشکار می شود! به جای فرافکنی و نپذیرفتن عواقب تصمیماتی که گرفته اید، مسئولیت کارهایتان را بر عهده بگیرید و نگران امنیت شغلی تان نباشید.

.

فال روزانه متولدین مرداد

 شاید حال خوبی نداشته باشید و برایتان سخت باشد که اشتیاق خود را برای آنچه قرار است اتفاق بیفتد نشان دهید. شاید بهتر باشد این برنامه را برای بعد بگذارید یعنی زمانی که برایتان پیدا کردن شادی و تقسیم آن با دیگران راحت تر باشد.

پیش بینی روابط شما: انرژی های کائنات، شاید امروز کمک نکند که شما بهترین زمان برای تفریح و لحظات رمانتیک در خارج از خانه را داشته باشید. اما سعی کنید در مقابل تقدیر بایستید و لذت ببرید!

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید که در ماموریت کاری اخیر خود کم کاری کرده اید اما شک نکنید که مدیران شما نظر دیگری دارند، همیشه قضاوت های شما درست نیست.

.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز دچار ترس و نگرانی هستید اما نگران نباشید اتفاق بدی قرار نیست بیفتد. از یک راز با خبر شده اید که کمی ناراحتتان کرده است اما شب همه چیز تغییر خواهد کرد. مطمئن باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر به عشق واقعی اعتقاد دارید امروز ، روز شماست. اما به یاد داشته باشید که عاشقان واقعی از هیچ کاری دریغ نمی کنند، پس خودتان را وقف دیگری کنید.

پیش بینی شغل شما: به ایده های خود احترام بگذارید و به درستی طرح هایتان شک نکنید. به هرحال خطا در هر کاری اجتناب ناپذیر است اما این بار بخت با شماست، موفق می شوید.

.

فال روزانه متولدین مهر

فردی بزرگتر و باتجربه از اطرافیان شما، امروز نصیحت هایی برایتان خواهد داشت، استفاده از مشورت و نصیحت دیگران همیشه برایتان مفید بوده است. یک مسافرت در پیش خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: امروز اتفاقاتی می افتد که رابطه شما و نامزدتان دوباره به روزهای خوبی که حسرت آن را میخوردید باز می گردد، قدر این لحظات را بدانید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

پیش بینی شغل شما: ایده هایی خوب و خلاقانه ای دارید اما به خاطر خجالت ذاتی تان هیچوقت آنها را بیان نمی کنید. یادتان باشد دیگران تا ایده های شما را نشنوند نمی توانند نظری بدهند، پس پیشاپیش قضاوت نکنید!

.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شخصی از نزدیکانتان اسراری از زندگی خصوصی شما را برای دیگران بیان می کند، با او قطع رابطه کنید. دیگران به زودی به حقانیت شما پی می برند. خبرهای خوبی در حوزه مالی در راه است.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات خوب و مثبتی دارید، شادی حاصل از آن را با دیگران تقسیم کنید. همسرتان / نامزدتان به شدت درگیر کار است، او را با یک هدیه غافلگیر و خوشحال کنید.

پیش بینی شغل شما: پیش بینی و عملکردتان کاملا با هم تطابق دارد اما از امروز با بحران در کسب و کارتان روبرو می شوید که انتظار آن را نداشته اید. نگران نباشید، این زیان ها موقتی است.

.

فال روزانه متولدین آذر

برنامه سفرتان به هم خورده است و به شدت ناراحتید، سعی کنید عصر را با دوستان به کافه یا سینما بروید. به سلامتی خود اهمیت دهید و کمی ورزش کنید.

پیش بینی روابط شما: بیشتر از هروقت دیگر درگیر رویاهایتان هستید ، بخشی از آن به دلیل اختلاقاتی است که با نامزدتان دارید، واقع بین باشید و به یک مشاور خانواده مراجعه کنید.

پیش بینی شغل شما: می خواهید به خاطر توصیه های یکی از دوستان، شغل جدیدی را تجربه کنید، این کار قطعا اشتباه است. موفقیت او در آن حرفه دلیلی بر موفقیت شما نیست، استعدادهای متفاوتی دارید.

.

فال روزانه متولدین دی

به خاطر کار بد یکی از اطرافیان، ناراحت و گله مند هستید. بحران مالی هم دست از سرتان بر نمی دارد و  عصبی تر شده اید. وقت آن است که از پدر و مادر خود کمک بگیرید.

پیش بینی روابط شما: لحظات رویایی و عجیب رمانتیکی را تجربه می کنید که هیچ وقت تصور آن را هم نداشته اید. مراقب باشید که این روزهای خوب سطح انتظارات شما را بالا نبرد. همیشه زندگی مطابق میل شما عمل نمی کند.

پیش بینی شغل شما: هنگامی که سر کار هستید، تمرکز ندارید و به مشکلات خانوادگی تان می اندیشید. این روش نه تنها دردی را دوا نمی کند، بلکه باعث از دست رفتن شغلتان هم خواهد شد. پس سعی کنید مسائل را در ذهنتان تفکیک کنید.

.

فال روزانه متولدین بهمن

سعی کنید از امروز بیشتر پس انداز کنید تا در شرایظ سخت آینده به مشکل برنخورید، فرزندتان مشکلاتی دارد که به شما نمی گوید، با او صحبت کنید و در کنارش باشید.

پیش بینی روابط شما: با دوستانتان صبح خوبی را خواهید داشت و پس از مدت ها حضور در یک جمع شاد را تجربه می کنید. امروز می فهمید که نامزدتان هم به همان مشکلی فکر می کرده است که شما درگیر آن بوده اید و این امر باعث همدلی بیشتری میان شما می شود.

پیش بینی شغل شما: احساس مثبتی دارید اما حسرت آن را میخورید که در روزهای شلوغ بی حوصله بوده اید و اکنون این حس تان کارایی خاصی ندارد. اشتباه نکنید، شما همیشه می توانید سازنده باشید.

.

فال روزانه متولدین اسفند

بیماری ای که اخیرا  دچار آن شده اید، در حال التیام است و شما دوباره انرژی از دست رفته خود را به دست می آورید. به اینفکر کنید که درسی ارزشمند را در مورد اهمیت تعادل و میانه روی در زندگی و کار یاد گرفته اید. دیگر آن روش های قبلی را ادامه ندهید.

پیش بینی روابط شما: کائنات ممکن است شما را تشویق به  رابطه با فردی کند که عشق او را در خود پرورش داده اید.هر دوی شما به جایگاهی رسیده اید که چیزهای زیادی در مورد اشتباهات و خطاهای یکدیگر میدانید،  پس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز تغییری باورنکردنی و مثبت روی می دهد که تا سه هفته بعد کار شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در طول این مدت، شما باید با وجود همه مشغله ها، نسبت به خانه و خانواده خود متعهد باشید. در صورتی که آنجا دارای ثبات باشد، در محل کار خود نیز می توانید ثبات داشته باشید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه