فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱

تاريخ : 27 مرداد

فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین فروردین: شما امروز می‌توانید روز خوبی داشته باشید، چرا كه حتی اگر هیچ چیزی هم تغییر نكرده باشد، بازهم نسبت به زندگی خود خیلی خوشبین هستید. اما این خوش‌بینی شما نمی‌تواند مشكلاتی كه ریشه در برابری تند و تیز بهرام و پلوتو دارند را تغییری دهد. هر كدام از اين سیاره‌ها می‌خواهند بر دیگری چیره شوند. در نتیجه ممكن است شما با توجه كردن و وابسته شدن به جزئیات بازی را واگذار كنید.

 

فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین اردیبهشت: امروز شما از برنامه های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید بعضی وقتها لازم باشد گذشت كنید، پس سعی كنید به دوستانتان احترام بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه كسی را ناراحت نكنید،  ممكن است كمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین خرداد: شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید كه كاملاً در حرفه‌تان پیشرفت كنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید كه جسمتان لزوماً به تحرك بیشتر – اعم از روحی و فیزیكی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌كنید. باوجود این شما كاملاً عملكردی همراه با ریسك را بیشتر از عملكردی معمولی می‌پسندید. بدون اینكه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی كنید راهی كه شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین تیر: اكنون كار كردن بر اساس آنچه كه قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا كردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان كار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینكه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا با سرعت به جلو حركت كرده و بعد حركت خود را كندتر می كنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ كاری شما ممكن است همكارانتان را عصبانی كند، اما اكنون برای به حداكثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینكه دیگران چه فكری می‌كنند و شما چقدر می‌توانید كار كنید، نباشید.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین مرداد: امروز زمانی كه مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشكلی كه مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی كه شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها كمتر و كمتر می‌شوند.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین شهریور: كاملاً واضح است كه وقتی شما كارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ كدام را به درستی تمام كنید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینكه كار بعدی تان را شروع كنید فقط بر روی تمام كردن یكی از وظایفتان تمركز كنید، كارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌كند، ولی در حال حاضر كیفیت كارهایتان نسبت به كمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین مهر: شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیكی شما باشد وسوسه می‌شوید كه به هر طریقی كه شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انكارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یكی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یك آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نكنید كه نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو كنید. درعوض خودشناسی در متعادل كردن نیازهایتان بهتان كمك می‌كند.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین آبان: صحبت كردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما كار سختی است، برای اینكه شما می‌ترسید كه مبادا آنها شما را درك نكنند. شاید شما فكر می‌كنید كسی كه واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینكه شما شروع به حرف زدن كنید خودش بفهمد كه شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می‌خواهید رضایتی كامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان كنید.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین آذر: شما نمی‌توانید كمی بیشتر صبر كنید و فقط می‌خواهید تفریح كنید. اما پیدا كردن زمان خالی و همچنین درخواست كردن از دیگران برای اینكه به شما ملحق شوند كار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی كنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای كوچك اما در مسیری درست كفایت می‌كند.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین دی: منطق به شما حكم می‌كند كه از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه‌تان شما را وسوسه می‌كند كه زمانی كه دیگران در حال تفریح كردن هستند شما به دنبال كسب مال و ثروت باشید. شما اكنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی‌خواهد افراد دیگر به شما بگویند كه چه كاری باید انجام بدهید. استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی كه سد راهتان است پیشی می‌گیرد. در حال حاضر دلیلی برای نگران شدن وجود ندارد.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین بهمن: حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركزكردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.
فال امروز جمعه 27 مرداد ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین اسفند: امروز شما می‌توانید یك شریك و همراه كامل برای لحظه‌های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی‌توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی كنید. شما به جای اینكه با یك نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می‌دهید آزادی این را داشته باشید كه هر كاری دلتان می‌خواهد انجام دهید. با وجود این اگر كمی خویشتن‌داری از خود نشان دهید، می‌توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال كنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي