عکس های شکیرا و پیکه در سالن بسکتبال

تاريخ : 11 آذر

اگرچه زندگی رومانتیک شکیرا خواننده معروف هالیوودی ۳۶ ساله و همسر فوتبالیستش ” ژرارد پیکه” ۲۶ ساله از نظر خیلی ها ایده آل به نظر میرسد اما با نگاهی عمیق به این رابطه میتوان پی برد این زوج نیز همانند دیگر زوج های دنیا نیازمند احترام به علایق و سلیقه های یکدیگر هستند. شکیرا خواننده دو رگه کلمبیایی – لبنانی هالیوود علیرغم فعالیت در زمینه موسیقی و پرکاری اش در این حیطه در اکثر بازیهای همسرش در استادیوم حضور دارد، او به خاطر علاقه وافرش به همسر خود سعی میکند در اکثر رویدادهای ورزشی در کنار او باشد.

این زوج عاشق پیشه هالیوودی این بار در حالی شکار عکاسان خبری شدند که در یک استادیوم ورزشی در بارسلون در حال تماشای مسابقه بسکتبال بودند. گفته میشود شکیرا به بسکتبال بسیار علاقمند است و گاهی این ورزش را به صورت تفریحی بازی میکند و یا برای تماشای بازیها به سالن میرود. این زن و شوهر محبوب برای تماشای بازی بین یک تیم اسپانیایی و تیم فنرباغچه ترکیه روانه سالن مسابقات شدند اما به نظر میرسد شکیرا اصلا حوصله این بازی را ندارد و چهره خسته و بی حوصله اش نشان میدهد به خاطر ” پیکه ” در این مکان حضور دارد.

این زوج در سال ۲۰۱۰ و بعد از ضبط ترانه معروف شکیرا برای جام جهانی افریقای جنوبی با هم آشنا شدند و اکنون صاحب یک فرزند پسر هستند. چندی پیش شکیرا با قرار دادن عکس های پسرش در اینستاگرام فرا رسیدن روز عید شکرگزاری را از سوی وی به هوادارانش تبریک گفت.

عکس های شکیرا و پیکه در سالن بسکتبال, پورتال خبری فرهنگی گهر
عکس های شکیرا و پیکه در سالن بسکتبال, پورتال خبری فرهنگی گهر
عکس های شکیرا و پیکه در سالن بسکتبال, پورتال خبری فرهنگی گهر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي