عکس خالکوبی روی دست مریم معصومی

به تازگی عکسی از خالکوبی مریم معصومی منتشر شده است که بسیار خبرساز شده است. در ادامه عکس خالکوبی روی دست مریم معصومی را منتشر می کنیم.

مریم معصومی مدتی پیش سفری به جزیره کیش کرده بود.این بازیگر 30 ساله عکسی از سفرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که نکته خاصی دارد.

در این عکس بر روی انگشت اشاره وی یک خالکوبی دیده می‌شود.

عکس خالکوبی روی دست مریم معصومی

***

بیوگرافی مریم معصومی

معصومی متولد یکی از روزهای برفی سال ۱۳۶۵ میباشد او که فارغ اتحصیل علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد.معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود و بالاخره کاری که با آن درخشید و شناخته شد سریال طنز سه دنگ سه دنگ میباشد که هم اکنون در رمضان سال ۹۰ در حال پخش میباشد.

معصومی اصالتا اصفهانی است . بازیگر جوان کشورمان  دو برادر و دو خواهر دارد که همه ی آنها از او بزرگتر هستند و مریم معصومی ته تغاری خانواده است . خواهر هایش فارغ التحصیل حسابداری و دستیاری دندانپزشکی هستند و هر دو ازدواج کرده اند و برادرانش دیپلم و فارغ التحصیل برق هستند وتنها یکی از آنها ازدواج کرده است.مریم معصومی اولین بار در تلویزیون با نقش منصوره سریال سه دونگ سه دونگ دیده شد نقشی که حضور پررنگی در کنار بازیگران صاحب سبک هموچون سیروس گرجستانی مرجانه گلچین جواد عزتی و … را برای او به ارمغان آورده بود همچنین مناسبتی بودن سریال به دیده شدن مریم معصومی بسیار کمک کرد.

معصومی در سریال همه چیز آنجاست شبکه سوم سیما بازیگر نقش سمانه هست که دوست دانشگاه مهرنوش با بازی حدیث میرامینی را بازی می کند و یک شوهر شکاک دارد که موبایلش ، روابطش و حتی در مسیر دانشگاه او را چک می کند. مریم معصومی از پس نقش سمانه نیز به خوبی بر آمده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه