عکس العمل به یاد ماندنی “احسان علیخانی” در “ماه عسل”

شب گذشته در ششمین روز از ماه مبارک رمضان نیز “ماه عسل” با اجرای “احسان علیخانی” از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

“علیخانی” با جمله «نوش جانتان باشد ثانیه ثانیه ی ماه مبارک رمضان» دفتر ششم “ماه عسل” را آغاز کرد.

بعد تیتراژ آغازین برنامه با صدای “فرزاد فرزین” در فضای “ماه عسل” طنین انداز شد.

پس از پخش تیتراژ “علیخانی” عنوان کرد: تیتراژ “ماه عسل”‌با صدای “فرزاد فرزین” دارای ترجیح بند زیبایی است و ما یادمان رفت از او تشکر کنیم.

پس از آن “علیخانی” ضمن تشکر از همه مادران عنوان کرد: مادران به شدت برنامه ما را رصد می کنند و به موقع گوش ما را می گیرند این بسیار خوب است و به هیچ عنوان هم پاچه خواری نمی کنم.

“علیخانی” با بیان این جمله اذعان داشت: که امروزه موضوع جذابی خواهیم داشت، موضوع برنامه امروز در دل یک تضاد نهفته است ولی نتیجه گیری و قضاوت آن با شماست.

مهمان برنامه یک خانمی بود که برای زیباتر شدن خود عمل جراحی زیبایی انجام داده بود ولی به آن چهره دلخواه خود دست نیافته بود و بعد برای رسیدن به چهره ابتدایی خود نیز چندین بار جراحی های زیبایی متفاوتی انجام داده بود و حال نیز به آن چهره زیبا و ابتدایی خود بازنگشته بود.

این خانم دلیل حضور خود در برنامه را اینگونه عنوان کرد:‌ که آمدم تا شاید بتوانم یک نفر را از انجام جراحی زیبایی منصرف کنم.

دکتر “نراقی” متخصص جراحی های زیبایی و پلاستیک نیز به جمع مهمان برنامه “ماه عسل” پیوست و متذکر شد که بیمارانی را که برای جراحی زیبایی به من مراجعه می کنند در صورت تشخیص و ضرورت نداشن جراحی، بیمار را از انجام آن منصرف می کنم سپس با پخش آیتمی از یک خواهر و برادر که دارای بیماری خاص بودند مهمانان بخش دوم “ماه عسل” معرفی شدند.

این خواهر و برادر در زمان تولد خود هیچ مشکلی نداشتند ولی بعد از جنگ در عراق آنها مجبور به ترک محل سکونت خود شدند و پس از بازگشت به ایران به دلیل آلودگی های موجود در مرز به تدریج دچار بروز لکه هایی در صورت و بدن خود شدند که در آن زمان حدود ۳ سال داشتند.

این دو مهمان از نگاهها و حرفهای مردم در حین دیدن صورتشان اظهار ناراحتی کردند.

“علیخانی” در پایان رو به “عمار” مهمان برنامه متذکر شد که من به جای تمام حرفها و نگاههای مردم که شما را ناراحت کرده، روی شما را می بوسم و بعد به طرف “عمار” رفته و او را همراه با در آغوش گرفتن بوسید.

عکس العمل به یاد ماندنی “احسان علیخانی” در “ماه عسل”, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

دفتر ششم “ماه عسل” با این جمله “علیخانی” بسته شد:

امیدوارم خدا قسمت همه ما یک نگاه زیبا کند، ما قرار نیست به خاطر زیبایی تقدیر شویم خیلی مهم است برای مردم به جای زیبا بودن، جذاب باشیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي