علت قطع اینستاگرام 12 مهر 1400 ؟ آیا اینستاگرام فیلتر شده

طبق گزارشات ، واتساپ و اینستاگرام از عصر امروز 12 مهر قطع شده و دسترسی به آن امکانپذیر نیست! اما علت قطع ناگهانی اینستاگرام و پیام رسان واتساپ چیست؟ در ادامه بخوانید

علت قطع اینستاگرام 12 مهر 1400 ؟ آیا اینستاگرام فیلتر شده

علت قطع اینستاگرام و واتساپ امروز 12 مهر 1400

از دقایقی پیش دسترسی کاربران به اینستاگرام ، واتساپ و فیس بوک قطع شده است. اما دلیل بروز این اختلال چیست و چه زمانی برطرف می‌شود؟

سرورهای فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ از دقایقی پیش دچار اختلال شده است و کاربران نمی‌توانند وارد این شبکه های اجتماعی شوند. طبق اعلام خبرگزاری‌ها و اخبار اعلام شده، این اختلالات جهانی بوده و فقط مربوط به ایران نیست، اما جزئیات بیشتری درباره علت به وجود آمدن این مشکل ارائه نشده است.

اختلال اینستاگرام ، واتساپ و فیسبوک جهانی است

گفتنی است که Instagram و Whatsapp نیز متعلق به فیس بوک هستند و احتمالا مشکلی در سرورهای فیس بوک به وجود آمده است. در حال حاضر علاوه بر مشکل ورود کاربران به اینستاگرام، در واتساپ نیز امکان ارسال پیام توسط کاربران وجود ندارد. در همین راستا، واتس اپ اطلاعیه‌ای را در خصوص این اختلال در شبکه منتشر کرد و ضمن تشکر از صبوری کاربران، قول حل مشکل را داده است. در ادامه متن اطلاعیه کوتاه واتساپ را مطالعه می‌کنید:

ما می‌دانیم که برخی از افراد در حال حاضر با واتس اپ مشکل دارند. در تلاش هستیم تا همه چیز به حالت عادی برگردد و در اسرع وقت با به‌روزرسانی مشکل را برطرف می‌کنیم. از صبوری شما تشکر می‌کنیم.
فعلا اینستاگرام و فیس بوک خبری در این باره منتشر نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد این اختلال خیلی زود برطرف شود و به زودی کاربران ایرانی نیز می‌توانند به این برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه