طرز تهیه معجونی برای درمان سرطان

در این مطلب از پورتال گهر طرز تهیه معجونی برای درمان سرطان را آموزش می دهیم.

طرز تهیه معجونی برای درمان سرطان

می‌خواهیم غذایی را به شما معرفی کنیم که به گفته متخصصان تمیز کننده عروق خونی، درمان کننده مشکلات قلبی، پاک کننده کبد، افزایش دهنده سیستم ایمنی، بهبود دهنده خلق و خو، پیشگیری کننده از سکته قلبی و درمان کننده سرطان است.
برای تهیه این غذا یا بهتر بگوییم این دارو به ۱۵ عدد لیمو، ۱۲ حبه سیر، یک کیلو عسل، ۴۰۰ گرم جوانه گندم و ۴۰۰ گرم گردو نیاز دارید. برای آماده کردن ابتدا باید ۴۰۰ گرم گندم را در یک ظرف شیشه‌ای بریزید. روی آن را آب بریزید و اجازه بدهید ۱۰-۱۲ ساعت بماند. بعد از این مدت روی ظرف را دستمالی بیاندازید. روز بعد جوانه‌ها یک تا دو میلی‌متر رشد خواهند کرد. به این جوانه‌ها سیر و گردوی چرخ شده و آب ۵ عدد لیمو را اضافه کنید. آب ده لیموی دیگر را جدا باید بگیرید تا در آخرین مرحله و هنگام صرف به غذا اضافه کنید. تنها چیزی که باقی می‌ماند عسل است که باید آن را هم به مواد دیگر اضافه کنید تا این غذا مزه خوبی بگیرد.
این معجون را باید در یخچال نگه دارید و بعد از یک استراحت ۳ روزه مصرف کنید. یک تا دو قاشق غذاخوری ۳ بار در روز نیم ساعت قبل از صرف وعده‌های اصلی می‌تواند درمان مناسبی برای بسیاری از بیماری‌ها باشد. برای درمان سرطان باید یک قاشق غذاخوری از معجون را هر دو ساعت میل بفرمایید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه