ماجرای دعوای استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای سوپرجام

دسته بندي : ⭐ اخبار
تاريخ : 1 شهریور

همیشه در بازی فوتبال بین اکثر تیم ها به ویژه تیم های همشهری کل کل وجود دارد. از چندی پیش ماجرای سوپرجام بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها پیش آمده است که گویا موجبات جر و بحث این دو باشگاه را فراهم کرده است. در این بخش گهر ماجرای دعوای استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای سوپرجام را شرح می دهیم.

دعوای استقلالی ها و پرسپولیسی ها

ماجرای دعوای استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای سوپرجام, پورتال خبری فرهنگی گهر

ماجرای دعوای استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای سوپرجام

بعد از درخواست استقلالی ها برای تعویق بازی سوپرجام و عدم پذیرش این درخواست توسط سازمان لیک و باشگاه پرسپولیس، این بازی توسط سازمان لیگ لغو و نتیجه آن سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد. بعد از این موضوع، حواشی پیرو این تصمیم سازمان لیگ آغاز شد و بعد از تایید این نتیجه توسط کمیته انضباطی، استقلالی ها اعتراض خود را به کمیته استیناف فدراسیون ارائه کردند تا به آن رسیدگی شود.

بعد از تایید رسیدن اعتراض استقلالی ها به کمیته استیناف توسط علیرضا صالحی، رییس این کمیته، شب گذشته گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تندی در مورد استقلالیها و اعتراض آنها صحبت کرد و گفت که مدرک مستندی درباره سوپر جام ندارند.

گرشاسبی: استقلالی‌ها چه مدرک جدیدی دارند؟!

بعد از این صحبت ها ، فتحی سرپرست باشگاه استقلال امروز به این صحبت ها پاسخ داد و گفت: 

توصیه و نصیحت من به گرشاسبی به عنوان کسی که ۳۰ سال است در این فوتبال حضور دارم و مسئولیت‌های مختلفی داشته‌ام این است که آقای گرشاسبی! جام را در زمین مسابقه و بعد از پایان ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه به دست بیاورید.

اگر ما را بردید و چند گل هم زدید، نوش جان‌تان، اما هیچ وقت دنبال آماده‌خوری و حاضری‌خور نباشید. خیلی دوست نداشته باشید زنگ بزنند و به شما جام بدهند. در تاریخ خواهند نوشت که بازی ۳ بر صفر را با رأی انضباطی داده‌اند و باشگاه استقلال هم معترض بود.

آقای گرشاسبی! این جام به افتخارات باشگاه پرسپولیس اضافه نخواهد شد. به عنوان یک فرد فوتبالی نصیحت می‌کنم که پیگیر بازی جوانمردانه باشید. آقای گرشاسبی! این افتخاری برای شما نخواهد بود که بگویید جام را با نتیجه ۳ بر صفر اعلام شده آوردم!

فتحی: آقای گرشاسبی، حاضری‌خور نباش!

لحظاتی قبل هم گرشاسبی در مصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس، این حرف ها را شوخی دانست و گفت: 

با احترام نسبت به هواداران استقلال باید بگویم از بعضی اظهارات مسئولان و مدیران استقلال بسیار متعجب هستیم. این حرف‌ها شبیه شوخی است!

وی افزود: موارد مطرح شده به قدری دور از بدیهیات فوتبال و قوانین است که دیگر نیازی به اشاره ما نیست و مردم و رسانه‌ها خوب می‌توانند قضاوت کنند. در عین حال به عنوان کسی که مسئولیت پرسپولیس به امانت در اختیارش قرار دارد باید بگویم، هیچ‌کس نباید به پرسپولیس و طبعاً هواداران آن بی‌احترامی کند، چون مردم شایسته احترام هستند.

گرشاسبی ادامه داد: هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند ما در باشگاه پرسپولیس کاملاً قانونمند عمل کرده و از حق و حقوق باشگاه و آنها دفاع می‌کنیم. به هواداران استقلال هم احترام می‌گذاریم، آنها هم بدانند ما در تاریخ مقرر، آماده بازی بودیم و استقلال حاضر به بازی نشد و تمام اصرارها نیز بی‌فایده ماند.

گرشا‌سبی‌: حرف‌ مدیران استقلال شبیه شوخی است!

حالا باید دید این نتیجه این دیدار چه زمانی توسط کمیته استیناف اعلام می شود…

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي