صبح بخير ايران از هفته آينده روی آنتن شبكه يک سيما

در این مطلب قصد داریم به جزییات خبر پخش برنامه صبح بخير ايران از شبكه يک سيما از هفته آينده می پردازیم.

صبح بخير ايران از هفته آينده روی آنتن شبكه يک سيما

احسان نيلي تهيه‌كننده جديد برنامه «صبح بخير ايران» از تغييرات اين برنامه كه بعد از حدود شش ماه دوباره روي آنتن مي‌رود سخن گفت. احسان نيلي تهيه‌كننده سري جديد «صبح بخير ايران» درباره اين برنامه كه قرار است از هفته آينده روي آنتن شبكه يك سيما برود، گفت: اگر مشكلي پيش نيايد سري جديد برنامه «صبح بخير ايران» از هفته آينده روي آنتن شبكه يك سيما مي‌رود و ما در اين سري از برنامه به فراگير بودن مخاطب توجه بسياري خواهيم داشت. وي درباره رويكردهايي كه در سري جديد برنامه در نظر گرفته شده است، اعلام كرد: ما در اين سري از برنامه به نشاط صبحگاهي توجه داريم و اميد را در برنامه لحاظ كرديم و توجه داشتيم كه برنامه‌اي ايران شمول داشته باشيم. ما نمي‌خواهيم برنامه‌اي مختص مخاطب تهران و در نهايت شهرهاي بزرگ داشته باشيم بلكه به مخاطبان دوردست‌ترين روستاها هم اهميت مي‌دهيم.
البته نه اينكه اين رويكرد در سري‌هاي قبل وجود نداشته باشد اما در اين سري از برنامه در نظر داريم در آيتم‌هاي توليدي هم به دورترين مناطق كشور برويم و آنها را در قاب تصوير داشته باشيم.
برنامه‌اي نوتر و شاداب‌تر
تهيه‌كننده برنامه «صبح بخير ايران» به مهر گفت: ممكن است اين اتفاقات در گذشته هم رخ داده باشد و اقبال واحدي نيز پيش از اين در شهرها و روستاهاي مختلف حضور داشته است اما ما مي‌خواهيم جا پاي گذشتگان بگذاريم و در عين حال برنامه را نوتر، شاداب‌تر و به روزتر روي آنتن ببريم و از مجريان جوان بهره بگيريم. البته به تناوب از مجريان گذشته همچون اقبال واحدي نيز استفاده مي‌كنيم. نيلي با اشاره به مجريان جديد اين برنامه عنوان كرد: روح‌ا… كماني يكي از مجريان اصلي برنامه ماست همچنين هومن ستوده و عليرضا آرام از مجرياني هستند كه اجراي آيتم‌هاي برنامه را بر عهده دارند.
ريتم را تند كرديم
وي درباره تفاوت‌هاي سري جديد برنامه «صبح بخير ايران» با سري قبلي آن اظهار كرد: ما سعي كرديم ريتم اين برنامه تندتر باشد و براي اين منظور زمان گفت‌وگوهاي كارشناسي و آيتم‌ها را كم كرده‌ايم و اين گفت‌وگوها حدود ۱۳ الي ۱۵ دقيقه است. همچنين آيتم‌ها و گزارش‌ها نيز بيشتر از ۶ دقيقه نخواهد بود. تهيه‌كننده سريال «برابر اصل» درباره آيتم‌هاي برنامه «صبح بخير ايران» نيز توضيح داد: «صبحانه» يكي از آيتم‌هاي ماست كه در آن با نام آوران صنف‌هاي مختلف اعم از بازيگر، هنرمند، ورزشكار و… صحبت مي‌شود و در اين فضا آنها از خوردن صبحانه سخن مي‌گويند و به نوعي ترويج فرهنگ ميل كردن صبحانه است. همچنين در كنار آن به گرمي خانه و اهميت در كنار قرار گرفتن خانواده‌ها صحبت مي‌كنيم و اينكه فضاي مجازي باعث ايجاد فاصله شده است. نيلي با اشاره به آيتم‌هاي ديگر اين برنامه يادآور شد: در آيتم «اينجا كجاست» هومن ستوده به بافت‌هاي روستايي مي‌پردازد.
 اين فضاهاي روستايي ابتدا از طريق وبلاگ و سايت در برنامه معرفي مي‌شود و بعد ستوده به آنجا مي‌رود. اقبال واحدي نيز به شهرها و مكان‌هاي بزرگ‌تر مي‌رود و ما از طريق او با مشاغل و مكان‌هايي كه كمتر به آنها پرداخته شده است آشنا مي‌شويم. آيتمي هم با نام «دلنوشته» داريم كه هر روز دلنوشته‌اي از يك نفر راس ساعت ۸ صبح براي امام رضا (ع) قرائت مي‌شود. وي در ادامه بيان كرد: آيتمي هم داريم كه در آن به معرفي كتاب مي‌پردازيم. اين آيتم‌ها و همچنين مباحث كارشناسي ما همه به صورت چند دقيقه‌اي در برنامه نمايش داده مي‌شوند و به گونه‌اي طراحي شده‌اند كه هر كسي هر زمان خواست برنامه را ترك كند و به سراغ كار خود برود نكته‌اي را از دست نداده باشد و بحثي نيمه تمام نباشد. تهيه‌كننده «صبح بخير ايران» در پايان گفت: در اين سري از برنامه «صبح بخير ايران» حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از برنامه به صورت زنده روي آنتن شبكه يك مي‌رود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه