شکایت 50 صفحه ای علیه بابک زنجانی قرائت می شود

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 7 آبان

شکایت طوماری وزارت نفت از بابک زنجانی ۹ آبانماه قرائت می شود

 وکیل وزارت نفت با بیان اینکه جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی در روز شنبه نهم آبان ماه علنی است، گفت: طبق روال دراین جلسه شکایت شکات مطرح می شود که ما شکایت ۵۰ صفحه ای وزارت نفت را قرائت می کنیم.
شکایت 50 صفحه ای علیه بابک زنجانی قرائت می شود, پورتال خبری فرهنگی گهر

غلامرضا مهدوی عصر روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: براساس اعلام دادگاه جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات میلیاردر نفتی و دو متهم دیگر پرونده نفتی علنی است.

وکیل وزارت نفت اظهارداشت: طبق روال دادگاه، بعد از قرائت کیفرخواست، شکایت شکات مطرح و سپس دفاعیات در برابر اتهامات وارده از سوی متهمان و وکلایشان انجام می شود.

وی اضافه کرد: از آنجا که در سه جلسه گذشته دادگاه بابک زنجانی کیفرخواست ۲۳۸ صفحه ای این متهم و دو نفر دیگر از همراهانش قرائت شد براساس این روال دادگاه نوبت طرح شکایت شکات است که ما در این جلسه شکایت ۵۰ تا ۶۰ صفحه ای وزارت نفت را قرائت خواهیم کرد.

مهدوی تصریح کرد: از آنجا که وزارت نفت مالباخته است از دادگاه می خواهد تا براساس قوانین حکم به بازگشت مال به بیت المال را صادر و متهمان را طبق موازین مجازات کند.

تاکنون سه جلسه از دادگاه بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی به نام «م.ش» و «ح. ف. ه» در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی به ترتیب در تاریخ ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مهرماه به صورت علنی برگزار شد که در این سه جلسه نماینده دادستان کیفرخواست ۲۳۸ صفحه ای متهمان را قرائت کرد.

وزیر نفت پیشتر در جمع خبرنگاران بدهی این بدهکار بزرگ نفتی را مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلان کرد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي