شهرزاد 2 آماده پخش در شبکه خانگی شد

شهرزاد 2 آماده پخش در شبکه خانگی شد. جزئیات خبر را می توانید در ادامه این مطلب گهر بخوانید

شهرزاد 2 آماده پخش در شبکه خانگی شد

به نظر نمی رسد فصل دوم «شهرزاد» به این زودی ها راهی بازار شود اما تصویربرداری در کمال آرامش ادامه دارد.
سریال حسن فتحی با حضور بازیگران اصلی در لوکیشن های مختلفش از جمله خانه بزرگ آقا و شهرک شهید محلاتی ادامه دارد و طبق برنامه ریزی تمام بازیگران گران و اصلی این پروژه نمایش خانگی به تناوب جلوی دوربین می روند.

سریال «شهرزاد ۲» که به دلایل مختلف یکی از پرحاشیه ترین پروژه های نمایش خانگی در سال های اخیر است. در آغاز این وعده را داده بود که این مجموعه از نوروز ۹۶ توزیع خواهد شد اما به دلایل مختلف روند تولید طوری است که نشان می دهد این اتفاق رخ نخواهد داد تا سریال جذاب حسن فتحی با تاخیر نسبت به قول سازندگان در فصل دوم روانه بازار شود. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و پرویز فلاحی پور از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که این روزها در لوکیشن منزل بزرگ آقا مقابل دوربین می روند. فیلمنامه سریال هم همچنان در حال نگارش است و گروه در تلاشند تا وقفه به وجود آمده در تولید را جبران کنند.

داستان فصل دوم این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید. در کنار برخی بازیگران فصل اول از جمله شهاب حسینی، پرویز فلاحی پور، مهدی سلطانی فر، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار و… بازیگران جدید دیگری نیز به این مجموعه اضافه شده اند که از آن جمله می توان به رضا کیانیان، آتنه فقیه نصیری، امیر جعفری، رویا نونهالی و… اشاره کرد. فصل اول سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمدهادی رضوی و محمد امامی سال گذشته در شبکه نمایش خانگی تولید شد و مخاطبان بسیاری پیدا کرد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه