شهاب مظفری : من عفونت ریه داشتم ولی پزشکان به اشتباه آپاندیسم را عمل کردند

تاريخ : 27 مهر

متاسفانه این روزها قصور پزشکی بیش از حد زیاد شده است. در ادامه ماجرای شهاب مظفری که دچار اشتباهات پزشکی شده است را عنوان می کنیم.

شهاب مظفری : من عفونت ریه داشتم ولی پزشکان به اشتباه آپاندیسم را عمل کردند, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از قصور پزشکی در خصوص درمان عباس کیارستمی و حاشیه های فراوانی که بوجود آمد حالا شهاب مظفری گریبان گیر اشتباه عجیب یک پزشک شد.

هفته گذشته بود که شهاب مظفری خواننده پاپ در بیمارستان بستری شد هر چند وضعیت او به نظر نمی رسید که آنقدر وخیم باشد که جای نگرانی شود اما او حالا و پس از گذشت چند روز به تی وی پلاس گفته که به خاطر درد شدید دل به درمانگاه رفته و پزشک آپاندیس او را عمل کرده است در حالی که این درد هیچ ربطی به آپاندیس نداشته و به خاطر عفونت بوده است.
مظفری می گوید:این اشتباه باعث شد که دوازده روز با درد بستری باشم و در حالی که عفونت ریه داشتم .

***

شهاب مظفری در هفتمین روزِ ماهِ بهشتیِ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پس از اتمامِ تحصیلات ابندایی و متوسطه ، در رشته ی کامپیوتر واردِ داشنگاه شد.
به خاطرِ علاقمندی به موسیقی به صورت همزمان فعالیت خود را در این زمینه نیز علاوه بر ادامه ی تحصیلاتِ عالیه ادامه داد. اولین آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازیِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتی رفتی…!” منتشر کرد . که ورژن پیانوی این کار ، بسیار پُرطرفدار ظاهر شد. تا کنون بیش از دهها تِرَک وآهنگ از این خواننده منتشر شده است که تمامی آنها به خاطر جنسِ صدای خاصِ او ، بسیار متفاوت و تاثیر گذار است و سبکِ خاصی که در تمامی کارهایش دنبال می کند ، باعث شده همواره ، تمامی آنها امضایی نامرئی ، داشته باشد. ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیریِ آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي