شهاب حسینی اولین مهمان برنامه حاشیه در حاشیه رامین پرچمی

تاريخ : 21 مرداد

شهاب حسینی اولین مهمان برنامه حاشیه در حاشیه رامین پرچمی : رامین پرچمی در حال ساخت برنامه ای جدید به نام حاشیه در حاشیه است که قرار است در فضای مجازی پخش شود. مهمان قسمت اول حاشیه در حاشیه شهاب حسینی است. در ادامه به جزییات این خبر می پردازیم.

پرچمی بعد از مدتها ممنوع الفعالیت بودن برنامه اینترنتی حاشیه در حاشیه را تولید می کند که مهمان اولین قسمت آن هم شهاب حسینی است.

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در اولین قسمت از برنامه «حاشیه در حاشیه» درباره شایعات و حواشی زندگی حرفه ای و شخصی خود و همچنین چالش های پیش روی چهره ها در جامعه صحبت می کند.

«حاشیه در حاشیه» عنوان برنامه جدیدی از آپارات است که به شایعات و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی می پردازد. این برنامه تلاش می کند تا چالش ها و فراز و نشیب های درگیر شدن در حواشی را از زبان چهره ها بررسی کند.

حاشیه هایی که مردم خواسته یا ناخواسته برای چهره ها ایجاد می کنند و زندگی شخصی، حرفه ای، امنیت و آرامش هنرمند یا ورزشکار را تحت الشعاع قرار می دهند.

اشکان درویشی کارگردان این برنامه اینترنتی است. تهیه کنندگی اش را خود او و رامین پرچمی برعهده دارند. نویسندگی و مدیریت پروژه را هم رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون انجام می دهد. گفتنی است برنامه «حاشیه در حاشیه» اولین فعالیت جدی رامین پرچمی بعد از دوران ممنوع الکاری این هنرمند است. اجرای این برنامه را نیز درویشی و پرچمی به طور مشترک بر عهده دارند.

این برنامه اینترنتی به زودی در سایت آپارات منتشر خواهد شد.

شهاب حسینی اولین مهمان برنامه حاشیه در حاشیه رامین پرچمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

شهاب حسینی اولین مهمان برنامه حاشیه در حاشیه رامین پرچمی, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي