شرکت همسر کیم کارداشیان در انتخابات 2020

تاريخ : 23 شهریور

به تازگی خبرهایی مبنی بر اعلام آمادگی همسر کیم کارداشیان در انتخابات ۲۰۲۰ شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

شرکت همسر کیم کارداشیان در انتخابات 2020, پورتال خبری فرهنگی گهر

هیلاری کلینتون نامزد اصلی حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ درباره ادعای اخیر کانیه وست مبنی بر نامزدی‌اش در انتخابات سال ۲۰۲۰ سخنانی را بیان کرد.

او که در تاک شوی الن دیجنرس حضور یافته بود از وست خواست صبر کند تا بیبیند آیا او دوباره برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندید می‌شود یا خیر.

هیلاری کلینتون در همین زمینه به الن گفت: “من حرف‌های او را شنیده‌ام. او گفته می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شود و من فقط از او خواهش می‌کنم اگر دوباره برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندید شدم اندکی تامل کند. وگرنه این روزها اشخاص زیادی می‌خواهند که کاندیدای ریاست جمهوری شوند.”

این صحبت‌های کلینتون در حالی بیان شدند که پیشتر آن دخترش (چلسی کلینتون) دورنمای کاندیداتوری وست را خیلی جالب خوانده بود. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: “حتی اگر وست حرفی زده باشد که باعث ایجاد جرقه‌ای در ذهن پسر یا دختر کوچکی که مراسم میوزیک ویدیو اواردز را دیدند شود و آنها فکر کنند: “اوه، امکان اینکه من هم این کار رو بکنم هست؟ این خیلی ایده جالب و بی‌نظیری است.”

گفتنی است کانیه وست در مراسم ام.تی.وی ویدیو میوزیک اواردز که در لس آنجلس برگزار شد در هنگام دریافت جایزه ویدیوی خلاقانه سال در سخنانی که منجر به حیرت همگان و ایجاد جوک‌های زیادی شد گفت: “من مهم نیستم. این ایده مهم است، ایده‌های جدید، مردمی با ایده‌های جدید. مردمی که به حقیقت ایمان دارند و بله، همانطوری که تا این لحظه توانسته‌اید حدس بزنید، من تصمیم گرفتم برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کاندیدا شوم.”

در اوایل سال جاری میلادی کیم کارداشیان (همسر کانیه وست) عکس سلفی از خود و کانیه را در هنگام دیدار با کلینتون منتشر کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي