بزرگ ترین و بهترین شرکت های فناوری جهان

تاريخ : 10 اردیبهشت

شرکت های زیادی در دنیا در زمینه فناوری و تکنولوژی فعالیت می کنند. گهر در این بخش به معرفی بزرگ ترین و بهترین شرکت های فناوری جهان می پردازد.

بزرگ ترین و بهترین شرکت های فناوری جهان

بزرگ ترین و بهترین شرکت های فناوری جهان, پورتال خبری فرهنگی گهر

۱. Airbnb

امتیاز ۴.۶ از ۵

درباره شرکت: شرکت ایر بی ان بی شرکت مسافرتی ست که منجر به ایجاد یک بازار جدید شد. این کمپانی مبتنی بر وبسایتی ست که در آن مکان های اقامتی، اتاق، آپارتمان، ویلا و .. برای اجاره ی مسافران کرایه داده می شود.

صحبت یکی از کارکنان این شرکت: افرادی که در اینجا کار می کنند در نوع خود بهترین هایی هستند که من در کار حرفه ای دیده ام. فرهنگ این کمپانی فوق العاده است. موسسین این کمپانی افراد بزرگی هستند و به اعتقاد من این موضوع مهم ترین نکته برای یک شرکت، کارکنان و جامعه ی ماست. این شرکت با تیم های مختلف، فرصت های یادگیری زیادی برای کارکنان فراهم می کند. تغییر نقش ها و بخش های مختلف برای رشد و تشکیل تیم جدید از موضوعات مهمی است که این کمپانی به خوبی به آنها توجه می کند.

۲. Guidewir

امتیاز ۴.۵ از ۵

درباره ی شرکت: گایدوایر برای صنعت بیمه نرم افزار تولید می کند.

صحبت کارکنان شرکت: گایدوایر ترکیبی از فرهنگ استارتاپی و فرهنگ شرکتی بزرگ است چراکه در این کمپانی شما می توانید با هرکسی درباره ی ایده های خود صحبت کنید و هرکاری می توانید انجام دهید. در این کمپانی فضای کافی برای انعطاف پذیری در فرایندهای مربوط به افراد و تیم ها وجود دارد که در آنجا با حمایت سازمانی بزرگتر به افراد برای بهبود کارهایشان مشاوره می دهند.

۳. Hubspot

امتیاز ۴.۴ از ۵

درباره ی شرکت: هاب اسپات نرم افزار فروش و بازاریابی تولید می کند.

صحبت کارکنان این شرکت: رهبری، از بازپرداخت شهریه تا فرصت های عرضه و حوزه ی خارج از مسئولیت، اهمیت زیادی در رشد کارکنان در تمام بخش ها دارد. فرهنگ شفاف و واضح در تمام بخش ها، مدیریت و توجه به کارکنان و تغییر ساختار سریع به هنگام نیاز همه و همه به خوبی در این کمپانی دیده می شود و آن را به یکی از بهترین کمپانی ها برای کارکنان بدل کرده است.

۴. فیسبوک (Facebook)

امتیاز ۴.۴ از ۵

درباره ی شرکت: فیسبوک، بزرگترین شبکه ی اجتماعی جهان است.

صحبت کارکنان این شرکت: فرهنگ این شرکت واقعا شگفت انگیز است. حقوق و مزایای آن عالی ست اما  تجربه ی حرفه ای در آن خیلی بهتر از حقوق و مزایای آن است. در هر روز کاری در این کمپانی احساسی پر از انرژی و خلاقیت دارید.

۵. لینکداین (LinkedIn)

امتیاز ۴.۴ از ۵

درباره ی شرکت: لینکداین یک سایت و شبکه ی اجتماعی مبتنی بر مشاغل و حرفه ای در حوزه ی کسب و کار است.

صحبت کارکنان این شرکت: فرهنگ این شرکت بر مبنای تغییر و تحول، صداقت، همکاری، شوخی و البته نتیجه بخشی ست. این فرهنگ در زندگی تک تک ما کارکنان این شرکت تاثیر داشته و ما را به سمت موفقیت و حرکت  رو به جلو پیش می برد.

۶. گوگل (Google)

امتیاز ۴.۳ از ۵

درباره ی شرکت: گوگل، بزرگترین موتور جستجوی جهان است.

صحبت کارکنان این شرکت: کار در این مجموعه فوق العاده لذت بخش است و فرهنگ این کمپانی به نحوی ست که منجر به رشد دائم کارکنان می شود.

۷. Zillow

امتیاز ۴.۳ از ۵

درباره ی شرکت: Zillow یک سایت آنلاین مربوط به املاک است.

صحبت کارکنان این شرکت: دیدگاه ها شگفت انگیز هستند، مواد غذایی/خوراکی/نوشیدنی ها رایگان و مزایای این شرکت فوق العاده هستند. در این کمپانی افراد باهوشی که دائما در حال یادگیری و آموزش هستند مشغول به کار هستند.

۸. World Wide Technology

امتیاز ۴.۳ از ۵

درباره ی شرکت: World Wide Technology یک شرکت مشاور تکنولوژی ست.

صحبت کارکنان این شرکت: حقوق و مزایای عالی، محیط کار و شرایط کاری انعطاف پذیر و دورکاری، محیطی گرم، سرگرم کننده و جالب برای کار همه و همه کارکنان این شرکت را برای کار هرچه بیشتر تشویق می کند.

۹. MindBody

امتیاز ۴.۲ از ۵

درباره ی این شرکت: MindBody یک شرکت نرم افزاری مبتنی بر کسب و کار و تعیین وقت و قرار ملاقات است.

صحبت یکی از کارکنان این شرکت: فرهنگ این شرکت مبتنی بر شادی ست. این شرکت دارای محیطی پر از انرژی مثبت است. مدیریت این کمپانی کارکنان این شرکت را برای کار هرچه بیشتر و پر انرژی تر تشویق می کند و حتی در بخش هایی از زندگی شخصی افراد به آنها کمک کرده و از آنها پشتیبانی می کند.

۱۰. Expedia

امتیاز ۴.۱ از ۵

درباره ی شرکت: Expedia یک سایت مسافرتی آنلاین است.

صحبت کارکنان این شرکت: جو این کمپانی، مثبت، پر انرژی و مبتنی بر کارآفرینی ست. ترکیبی از سفر و تکنولوژی منجر به ایجاد مکانی پر از هیجان و رشد سریع شده است.

۱۱. Riot Games

امتیاز ۴.۱ از ۵

درباره ی شرکت: Riot Games ناشر بازی های ویدئویی ست که بازی محبوب “League of Legends” را خلق کرد.

صحبت کارکنان این شرکت: این شرکت با تمام کارکنان خود رفتار فوق العاده خوبی دارد. با ارائه ی خدمات زیاد به کارکنان خود از نهار و شام رایگان تا مزایای خوب، محیطی بهتر برای پرورش و رشد استعدادها فراهم می سازد.

۱۲. ادوبی (Adobe)

امتیاز ۴.۱ از ۵

درباره ی شرکت: ادوبی بهترین سازنده ی نرم افزاری ست که برای نرم افزارهای طراحی و ویرایش تصویر خود شناخته شده است.

صحبت کارکنان این شرکت: این کمپانی مزایا و منافع زیادی برای کارکنان خود در نظر گرفته که یکی از برجسته ترین آنها طرح خرید سهام کارمند است. این شرکت برای کارکنان خود ارزش زیادی قائل است و به نظرات و پیشنهادات آنها اهمیت زیادی می دهد. این کمپانی با کارکنان خود به طور آزادانه بحث و تبادل نظر می کند و در بسیاری از موارد شخصی هم از آنها پشتیبانی می کند.

۱۳. اپل (Apple)

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: اپل یکی از شرکت های مطرح سازنده ی موبایل آیفون، آیپد و کامپیوترهای مکینتاش و علاوه بر این فروش موسیقی و فیلم (آیتونز) و ارائه ی دیگر دستگاه ها و نرم افزارها است.

صحبت کارکنان این شرکت: مزایا، تیم شگفت انگیز، مدیریت فوق العاده، آموزش دائم و روزانه همه و همه منجر به رضایت و خشنودی کارکنان این کمپانی شده است. شما در این مجموعه با افرادی پرشور و توانا کار می کنید. تعطیلات، سهام، مزایای سلامتی و … فوق العاده هستند.

۱۴. توییتر (Twitter)

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: توییتر یک شرکت رسانه ی اجتماعی ست که افراد، افکار و خبرهای خود را در ۱۴۰ کاراکتر و یا کمتر برای مردم سراسر جهان توییت می کنند.

صحبت کارکنان این شرکت: افرادی که در اینجا کار می کنند، فوق العاده هستند! محیط کاری ما بر مبنای عمل متقابل کارکنان، تدریس و آموزش شکل گرفته و رشد می کند. هر یک از کارکنان برای کمک و تاثیر در بهبود شرایط کمپانی می توانند نظرات خود را آزادانه مطرح نمایند.

۱۵. پی کام (Paycom)

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: پی کام یک ارائه دهنده ی نرم افزار لیست حقوق و منابع انسانی آنلاین است.

صحبت کارکنان این شرکت: رهبری در این شرکت به گونه ای ست که همیشه کارکنان خود را به ارائه ی انتقادات و پیشنهادات سازنده تشویق می کند. محل پذیرایی و باشگاه داخل کمپانی از ویژگی های مثبت این کمپانی ست. این کمپانی متشکل از بهترین و حرفه ای ترین افراد است که کار در کنار آنها بسیار رضایت بخش است.

۱۶. Akamai

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: Akamai یک شبکه ی تحویل محتواست که به وب سایت های بزرگ و سایت های رسانه ای کمک می کند تا اجرای سریعتری داشته باشند.

صحبت یکی از کارکنان این شرکت: اینجا بهترین مکانی ست که تا به حال کار کرده ام. افرادی که در اینجا کار می کنند، افرادی باهوش، صمیمی و مفید هستند. این کار در عین اینکه چالش برانگیز است اما جالب هم هست. مزایای آن فوق العاده هستند.

۱۷. Salesforce

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: Salesforce نرم افزار کسب و کاری را به عنوان یک سرویس کلود عرضه می کند که به کمپانی ها کمک می کند تا فروش، بازاریابی و پروژه های برنامه نویسی کاربردی خود را مدیریت کنند.

صحبت کارکنان این شرکت: فرهنگ سازمانی این شرکت فوق العاده است. کارکنان این شرکت به سختی کار می کنند اما از این کار لذت می برند. مزایای باورنکردنی که دائما در حال افزایش هم هست. شایسته سالاری که طبق آن بهترین کارکنان از نظر سختی کار و نحوه ی انجام آن به پاداش می رسند.

۱۸. F5 Networks

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: F5 Networks، برای ایجاد و تامین امنیت شبکه های کامپیوتری، تجهیزات تولید می کند.

صحبت کارکنان این شرکت: مطابق فرهنگ فوق العاده ی این شرکت کارکنان این کمپانی با احترام با یکدیگر و با مشتریان رفتار می کنند. مزایا و پاداش خوب این شرکت کارکنان را راضی نگه داشته است.

۱۹. Workday

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: Workday از طریق کلود به کسب و کارها منابع انسانی ارائه می دهد.

صحبت کارکنان این شرکت: مدیریت فوق العاده، چشم اندازی فوق العاده و جهت دهی متناسب این شرکت رضایت خاطر کارکنان را فراهم کرده است. تعادل بین کار و زندگی در این کمپانی عالی ست.

۲۰. Red Hat

امتیاز ۴ از ۵

درباره ی شرکت: red Hat بهترین سازنده ی نرم افزاری ست که برای نسخه ی تجاری سیستم عامل لینوکس و عرضه ی نرم افزار اپن سورس که می تواند توسط هرکسی اصلاح شود و یا به اشتراک گذاشته شود، شناخته شده است.

صحبت کارکنان این شرکت: این کمپانی مجموعه ای از باهوش ترین افراد را کنار یکدیگر جمع کرده است. افرادی که با فرهنگی عالی و مهارت های مثال زدنی در کنار یکدیگر کار می کنند.

۲۱. Concur

امتیاز ۳.۹ از ۵

درباره ی شرکت: Concur نرم افزار کلود مدیریت هزینه و کسب وکار است. هم اکنون بخشی از شرکت نرم افزاری بزرگ آلمانی SAP است. SAP این شرکت را سال گذشته به مبلغ ۸.۳ میلیارد دلار خریداری کرد.

صحبت کارکنان این شرکت: کارکنان و فرهنگ این کمپانی فوق العاده است. این شرکت افراد بزرگی را استخدام می کند. این کمپانی همیشه افراد را برای انجام کارهای جدید تشویق می کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي