شرط عجیب یک مادر برای بخشش قاتل فرزندش

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 5 خرداد

پسری معتاد به شیشه که مدیر کمپ ترک اعتیاد را به قتل رسانده بود با ترک اعتیاد از قصاص نجات یافت

شرط عجیب یک مادر برای بخشش قاتل فرزندش, پورتال خبری فرهنگی گهر

این زن گفته بود اگر قاتل «شیشه‌ای» اعتیادش را ترک کند او را خواهد بخشید.به‌گزارش خبرنگار جنایی ما، یازدهم شهریور سال ۹۴ مأموران پلیس در جریان جنایت خونین در یکی از خانه‌های ویلایی غرب تهران، قرار گرفتند.
آنها با حضور در محل حادثه با جسد مرد جوانی به‌نام امیر روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بود.
نخستین بررسی‌ها نشان داد پسر ۲۶ ساله‌ای به‌نام رامین که به شیشه اعتیاد دارد مرتکب جنایت شده است.برادر مقتول در نخستین تحقیقات به مأموران گفت: من و برادرم مدیر کمپ ترک اعتیاد هستیم، روز گذشته پدر رامین از ما خواست پسرش را به کمپ ببریم تا اعتیادش را ترک کند.
به همین خاطر من و امیر برای انتقال رامین به خانه آنها رفتیم اما او با چاقو به طرف ما حمله کرد و برادرم را با ضربات مرگبار از پا درآورد. مرا هم زخمی کرد و گریخت. در حالی که تلاش برای دستگیری متهم به‌قتل فراری ادامه داشت سرانجام با گذشت چند روز رامین خود را تسلیم پلیس کرد.
در جریان محاکمه رامین در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران، مادر مقتول وقتی پشیمانی متهم به قتل را دید به قاضی گفت: من می‌خواهم رضایت بدهم اما یک شرط دارم. اگر رامین اعتیادش را ترک کند او را خواهم بخشید و از قصاص می‌گذرم.بدین ترتیب پسر جوان در حضور قاضی و شاهدان قول داد که اعتیادش را ترک کند.چند ماه پس از این ماجرا و پس از تأیید ترک اعتیاد رامین مادر مقتول نیز به قولش عمل کرد و با حضور در دادگاه از قصاص وی چشم پوشی کرد.قاضی شعبه هفتم دادگاه کیفری یک تهران نیز در جلسه دیروز رامین را از جنبه عمومی جرم به یک‌سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت و دو سال کار در آسایشگاه سالمندان محکوم کرد. بدین‌ترتیب قرار شد رامین هفته‌ای سه روز برای خدمت به سالمندان به آسایشگاه برود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي