خاتمی در کنار خواننده لوس آنجلسی / عکس

سید محمد خاتمی، رئیس بنیاد باران و رئیس جمهور سابق کشورمان در ضیافت افطار «شاهگوش» شرکت کرد و از پشت صحنه این سریال بازدید کرد. سید محمد خاتمی که در تمام طول حضور در وزارت ارشاد و همچنین دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود، سر صحنه هیچ فیلم یا سریالی حاضر نشده بود  با حضور در محل فیلمبرداری پروژه جدید داود میرباقری، از نزدیک با روند ساخت «شاهگوش» آشنا شد.

جالب اینجاست که در این مراسم خاتمی دقایقی را در کنار محسن تنابنده قرار گرفته و با او به گپ و گفت پرداخت. تنابنده در «شاهگوش» نقش خواننده ای مشابه ابراهیم حامدی خواننده لوس آنجلسی را ایفا می کند.
خاتمی در کنار خواننده لوس آنجلسی / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از پلان های این مجموعه طنز، با حضور داود میرباقری، سیروس مقدم، حسن فتحی و سید محمد خاتمی فیلمبرداری شد و بعد از آن حضار روزه خود را همراه با رئیس جمهور پیشین ایران افطار کردند. در این دیدار صمیمانه به جز عوامل «شاهگوش» هنرمندانی چون رضا کیانیان، حبیب رضایی، امیر جعفری، مهناز افشار، علیرضا شجاع نوری، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، سامان مقدم، علی قربان زاده و… نیز حضور داشتند.

 

منبع: کافه سینما

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. امیر

    خود متن که گفته اون محسن تنابنده هستش دیگه سر چی دعوا میکنین؟

  2. مهدی

    فقط کمی فوتوشاپ یادداشته باشی می فهمی عکس فوتوشاپ هستش خیلی هم ضایع کارکردن

    1. محمدرضا

      فازت چیه داداش؟ اون محسن تنابنده هستش! فتوشاپ کجا بوده!

  3. پوری

    اون بازیگر ایرانیه که خودشو به شکل این خواننده گریم کرده .محسن طنابنده

  4. ارتا

    ایشون ابی نیستن عزیز
    تبلیغیو دیدم تو اینترنت که میخوان یه فیلمی بسازن درموردنمیدونم چی که مربوط به شاهه و گوگوش بعد یکی از بازیگرای ایرانی نقش ابی رو بازی میکنه که گریم کرده تاشبیهش بشه اگه واقعا ای بود بازم عکس گیرمیومد و اقای خاتمی اونقدکوته نظر نیستند بیان بدر حضور ملت با یه خواننده لس انجلسی عکس بگیرند

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي