سپ بلاتر ، رئيس فيفا وارد تهران شد / عکس

رييس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) امروز (چهارشنبه) وارد ايران شد.

سپ بلاتر ، رئيس فيفا وارد تهران شد / عکس

به گزارش ايسنا ، سپ بلاتر در گفت‌وگو با سايت فدراسيون جهاني فوتبال درباره ديدارش از ايران عنوان کرد: مردم ايران خيلي خوشحال هستند که توانسته‌اند به جام‌جهاني صعود کنند. صعود به جام‌جهاني شور و شوق زيادي در مردم ايران ايجاد کرد. افتخار مي‌کنم که در اين سفر با آقاي روحاني، رييس‌جمهور ايران درباره آينده فوتبال ايران ديدار و صحبت خواهم کرد.

او درباره دور پاياني رقابت‌هاي انتخابي جام‌جهاني 2014 گفت: شگفتي‌هاي زيادي در انتخابي جام‌جهاني رخ داده است و در رقابت‌هاي باقي‌مانده انتخابي جام‌جهاني نيز بايد منتظر شادي‌ها و غم‌ها براي کشورهاي مختلف باشيم. بايد در پي راهي باشيم که بدون نياز به بازي‌هاي پلي‌آف بتوانيم تيم‌هاي صعود کرده به رقابت‌هاي انتخابي جام‌جهاني را در همان مرحله گروهي مشخص کنيم.

رئيس سوئيسي فدراسيون جهاني فوتبال بامداد امروز براي حضور در دومين کنگره بين‌المللي علم و فوتبال وارد ايران شد. علي کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال، مهدي محمدنبي، دبيرکل، علي دايي، مهدي مهدوي‌کيا، جواد نکونام و همچنين ماجد، رييس توسعه منطقه‌اي فوتبال آسيا و ديويد بورخا، رييس توسعه فوتبال آسيا براي استقبال از رييس فيفا در فرودگاه حاضر بودند.

هواپيماي بلاتر 4:50 بامداد وارد ايران شد. مراسم استقبال در پاويون دولت فرودگاه مهرآباد انجام شد و در آن بلاتر گفت‌و‌گوي کوتاهي با کفاشيان، محمدنبي، دايي، مهدوي‌کيا و نکونام داشت.

در ابتدا علي کفاشيان اقدام به معرفي هيات ايراني کرد که بلاتر گفت که همه حاضران را مي‌شناسم. پس از آن رييس فدراسيون جهاني فوتبال به کفاشيان گفت: خوشحالم پس از دو سال که قول داده بودم سرانجام اينجا حضور دارم و اين دومين حضورم در ايران است.

او حضور تيم ملي فوتبال ايران در جام‌جهاني 2014 برزيل را بار ديگر به کفاشيان و محمدنبي تبريک گفت و هچنين عملکرد تيم ملي نوجوانان را مورد ستايش قرار داد و دليل صعود نکردن ايران به مرحله بعدي جام‌جهاني نوجوانان امارات را انسجام زياد تيم نيجريه دانست.

بلاتر از علي دايي درباره شرايط تيم ملي فوتبال و روند آماده‌سازي‌اش براي جام‌جهاني سوال کرد که علي دايي گفت شرايط بد نيست اما تيم براي حضور قدرتمند نياز به کار بيشتري دارد.

برنامه امروز رئيس فدراسيون جهاني فوتبال ديدار با رييس‌جمهور، حضور در مراسم افتتاحيه دومين کنگره بين‌المللي علم و فوتبال و حضور در ضيافت شام فدراسيون فوتبال خواهد بود.

شيخ سلمان، رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا هم 12 ظهر چهارشنبه وارد تهران خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه