سوشا مکانی : من هیچ کار اشتباهی نکردم!

تاريخ : 23 دی

در این مطلب قصد داریم به ادامه ماجرا و حواشی سوشا مکانی و آزاد شدنش از زندان بپردازیم. با ما همراه شوید

سوشا مکانی : من هیچ کار اشتباهی نکردم!, پورتال خبری فرهنگی گهر

سوشا مکانی در خصوص اتفاقات اخیری که برای او افتاد و راهی زندان شد، اظهار داشت: من کار اشتباهی نکردم و با نامزدم و خانواده‌اش در منزل شخصی جشن گرفته بودیم. فرد دیگری اشتباه کرده و تلگرام گوشی‌ام را هک کرده است. امیدوارم این فرد به دست قانون سپرده شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاکی خصوصی دارد، عنوان کرد: شاکی خصوصی در کار نیست. برخی‌ها شایعه‌ پراکنی کرده‌اند که شاکی خصوصی دارم اما به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه خیلی‌ها به حاشیه‌ها دامن زدند که این دنیا و آن دنیا باید پاسخگو باشند. کاری نکردم که پشیمان باشم و همه کارهایم قانونی و رسمی بوده است.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار است کسی شاکی باشد خانواده نامزدم هستند و می‌توانند شهادت دهند که همه چیز بین ما رسمی و قانونی بوده است. کار اشتباه را کسی انجام داد که صفحه شخصی‌ام را هک کرد و زندگی و آینده‌ام تحت تاثیر این کار قرار گرفت. با این حال سرم را به خاطر کار اشتباهی که نکردم بالا می‌گیرم.

مکانی خاطرنشان کرد: زندان تجربه‌ای است تا دوستان و دشمنانم را بشناسم. در جایی زندگی می‌کنم که همه دوستدار من نیستند و خیلی‌ها دشمن هستند. متاسفانه آسیب اصلی را نامزدم دید و او تنها ماند. کاری به زندگی شخصی کسی ندارم اما فردی که باعث جدایی چند روزه ما در زمان زندان شد، کار اشتباهی کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران آینده فوتبالش نیست، گفت: بیشتر از اینکه نگران آینده فوتبالی‌ام باشم نگران آبرویم هستم. امیدوارم حق به حقدار برسد، خدا را شکر بازپرس پرونده فردی ورزشی است و صحبت‌هایم را متوجه می‌شد.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص آینده حضورش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: من تصمیم‌گیرنده نیستم. پرسپولیس خانه من است و در این سال‌ها با این تیم زندگی کرده و خواهم کرد. اگر از خانواده‌ام بیرون کنند حرفی نیست و باید گفت که صاحبخانه فرد دیگری است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي