سوتی جنجالی کامران نجف زاده در اخبار 20:30

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 16 آبان

خبر عجیب و سوتی بزرگی در روزهای گذشته از شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد و سپس در بخش خبری ۲۰.۳۰ پخش شد که تعجب همگان را برانگیخت.

 

سوتی جنجالی کامران نجف زاده در اخبار 20:30, پورتال خبری فرهنگی گهر

این خبر که با عنوان «دزدی واقعی وسط مانور الکی» پخش شد، نشان می داد در حین برگزاری مانور زلزله، یک دزد واقعی به یک نفر که الکی مصدوم شده حمله ور می شود و قصد ربودن کیف پول او را دارد.

سوتی جنجالی کامران نجف زاده در اخبار 20:30, پورتال خبری فرهنگی گهر

در حالی خبر این دزدی از بخش های خبری کهگیلویه و بویراحمد و برنامه صرفا جهت اطلاع ۲۰:۳۰ پخش شد که به گفته همه حاضران در مانور این دزد و پلیس بازی، بخشی از برنامه مانور بوده و خبر “دزدی واقعی وسط مانور الکی” چیزی جز سوتی بزرگ کامران نجف زاده و شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد نیست.انور زلزله در روستای کریک شهرستان دنا و جلوی چشمان مردم این روستا برگزار شد و پخش این گزارش عجیب در مورد آن، سبب دلخوری و رنجش برگزار کنندگان و مردم کریک شده است.

سوتی جنجالی کامران نجف زاده در اخبار 20:30, پورتال خبری فرهنگی گهر

مردم روستا با انتشار نامه ای که به امضای شورای روستا نیز رسیده است اعتراض خود را به صورت رسمی به گوش مسئولان رسانده و خواستار عذرخواهی صدا و سیما هستند.

آن ها می گویند صحنه دزدی اجرا شده در مانور و دستگیری سارق توسط پلیس، بر حضور به موقع نیروهای انتظامی در سوانح و حوادثی از قبیل زلزله اشاره داشته است اما خبرنگار شبکه دنا از شیوه اجرای مانور بی اطلاع بوده و از این بخشِ مانور، خبر “دزدی واقعی در مانور الکی” را می سازد.

انتشار این تصاویر از شبکه  استانی دنا  و اخبار ۲۰:۳۰ سبب واکنش برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد نیز شده است.

منبع: پارسناز
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي