سلاخی داماد توسط خانواده عروس !

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 21 مرداد

دیر تحویل دادن عروس به خانه پدری اش باعث قتل جوان ۲۳ ساله شد.

در ادامه جزئیات خبر را می خوانید

سلاخی داماد توسط خانواده عروس !

سرهنگ محمدقربان منصوری گفت: حوالی ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز خبر وقوع نزاع و درگیری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل کلانتری ۱۱۶ مولوی به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام شدند.
وی با اشاره به حضور عوامل کلانتری در محل گفت: با حضور مأموران مشخص شد که درگیری میان دو تن از اتباع کشور افغانستان رخ داده و درپی آن پسری ۱۷ ساله با داماد ۲۳ ساله خانواده شان درگیر شده و با چاقو ضرباتی را به او وارد کرده که به تایید کارشناسان حاضر در صحنه منجر به مرگ او شده است.
منصوری با اشاره به حضور بازپرس ویژه قتل در محل افزود: عوامل کلانتری این پسر را بازداشت کرده و او در اعترافات اولیه اش گفت که حدود یکسال است که خواهرش به عقد این مرد درآمده بود اما هنوز به خانه خود نرفته بودند و باید مطابق با قوانین خانه پدری خواهرش شب ها زود به خانه می آمده، اما داماد خانواده خواهرش را دیروقت به خانه بازگردانده است.
رییس کلانتری ۱۱۶ مولوی با بیان اینکه این افراد از قبل نیز دارای سابقه اختلاف و درگیری بودند، اظهارکرد: جسد با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز درحالی که از ناحیه دست و سینه دچار آسیب دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل شد تا پس از آن به جرمش رسیدگی شود.
به گفته وی، این پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي