سفید کردن دندان ها با سرکه سیب

سفید کردن دندان ها با هزینه کم ، آرزوی هر فردی است ؛ داشتن دندان های سالم و زیبا دارای اهمیت زیادی می باشد و همچنین تاثیر بسزایی بر روی چهره افراد دارد. به دلیل برخی عادات غلط مانند نوشیدن قهوه و سیگار کشیدن باعث می شود دندان ها به مرور زمان زرد و کدر شوند و از زیبایی آن ها کاسته شود. در این بخش از گهر نحوه سفید کردن دندان ها با استفاده از سرکه سیب را برای شما کاربران عزیز آموزش داده ایم .

سفید کردن دندان ها با سرکه سیب

سفید کردن دندان ها با سرکه سیب

فواید سرکه سیب

به عنوان یک تمیز کننده: سرکه ای که از سیب سرخ تهیه می شود یک تمیز کننده قوی است که می تواند به عمق هر لکه ای نفوذ کند و آن را از بین ببرد. همچنین باکتری هایی را که روی مینای دندان وجود دارند را نیز از بین می برد.

سفید کردن دندان ها با سرکه سیب

به عنوان یک سفید کننده طبیعی: سرکه سیب به خوبی می تواند جایگزین هر سفید کننده ای باشد. از فواید آن این است که طبیعی است و مضرات بسیار کمی نسبت به دیگر مواد دارد. پس دندان ها را به خوبی سفید می کند.

غنی از پکتین: سرکه سیب از تخمیر سیب به دست می آید پس غنی از پکتین بوده است. پکتین یک ضد باکتری قوی و طبیعی برای محافظت از دندان و تمیز کردن فضای دهان است. با استفاده از آن شما می توانید کدورت های روی دندان را از بین برده و خنده ای زیبا تر داشته باشید.

نصف قاشق سرکه سیب

یک قاشق آب

مواد بالا را با یکدیگر مخلوط کنید. مسواک خود را داخل محلول تهیه فرو ببرید و آن را کاملا روی دندان هایتان بکشید. سپس به صورت معمول با خمیر دندان، دندان هایتان را بشویید. پیشنهاد می شود این کار را هر شب قبل از خواب تکرار کنید.

توصیه می شود که در طول روز فقط یک بار دندان هایتان را به صورت ذکر شده در بالا، با سرکه سیب، بشویید. مصرف بیش از اندازه می تواند به مینای دندان و لثه ها آسیب بزند. همچنین دوره درمانی ۱۵ روزه برای خود در نظر بگیرید. بعد از ۱۵ روز مصرف، ۱۵ روز استراحت داشته باشید. همچنین می توانید فقط در طول هفته یک یا دو بار از این روش درمانی استفاده کنید.

اگر می خواهید اثر سریع تری روی دندانهایتان داشته باشید، سرکه سیب را با کمی جوش شیرین مخلوط کنید. بسیاری از خمیر دندانهای سفید کننده موجود در بازار نیز از همین فرمول بهره می گیرند. برخی نیز از جوش شیرین داخل محصولات خود استفاده می کنند، هم ضدعفونی می کند و هم سفید کننده است.

نصف قاشق جوش شیرین ، نصف قاشق سرکه سیب

سفید کردن دندان ها با سرکه سیب

مواد بالا را با هم مخلوط کنید. سپس مثل خمیر دندان روی مسواک خود قرار دهید و دندان خود را با آن بشویید. سپس دهان خود را به خوبی با آب بشویید.

همان طور که قبلا گفتیم، بیش از روزی یک بار استفاده نکنید. و طول درمان ۱۵ روزه داشته باشید. لطفا تناسب مواد را به دقت رعایت کنید زیرا در صورتی که هر کدام از مواد بیشتر از مقدار تعیین شده استفاده شوند، می توانند اثرات مخرب جدی روی مینای دندان و لثه داشته باشند. این مواد دارای اثر سایندگی قوی هستند.

منبع
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه