سرقت 40 میلیونی به جای 120 میلیارد از بانک صادرات

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 14 مرداد

سارقان یک بانک در رباط کریم که با لباس مبدل نیروی انتظامی دست به چنین کاری زده بودند به جای ۱۲۰ میلیارد تومان فقط ۴۰ میلیون توانستند سرقت کنند!

جزییات این سرقت را که در بانک صادرات ایران منجیل آباد انجام گرفته بود را در ادامه بخوانید!

ماجرای سرقت ۲۰ میلیونی اشتباه 🙂

سرقت 40 میلیونی به جای 120 میلیارد از بانک صادرات, پورتال خبری فرهنگی گهر

در حادثه صبح امروز، سارقانی که قصد واریز صوری حدود ١٢٦ میلیارد تومان به چند حساب را در یکی از شعب رباط‌کریم داشتند، با مسدود شدن حساب‌ها فقط توانستند حدود ٤٠ میلیون تومان پول نقد با خود ببرند.

صبح امروز سه سارق با لباس مبدل به باجه بانک صادرات ایران در منجیل‌آباد رباط‌کریم مراجعه کردند و با تهدید، قصد واریز صوری ١٢٦١ میلیارد و ده میلیون ریال پول را داشتند که با آگاهی و هوشمندی همکار باجه و مسدودی سریع حساب‌ها، موفق به جابجایی این میزان پول نشدند و فقط توانستند ٣٩٨ میلیون و ٩٦٢ هزار ریال پول نقد را سرقت کنند.

این افراد صبح امروز ضمن به گروگان‌ گرفتن مسئول باجه، با خودروی شخصی او و لباس مبدل نیروی انتظامی به باجه مراجعه کرد و اعلام کردند او را دستگیر کرده اند و قصد رسیدگی به تخلفات او را دارند و در نهایت با واریز حساب‌ها، برداشتن پول نقد، بستن دست‌های همکار مستقر در باجه و قفل کردن در باجه به روی او متواری شدند.
پس از فرار سارقان، همکار باجه بانک صادرات ایران اقدام به باز کردن دست‌های خود، مسدودی حساب‌های واریزی و اطلاع دادن به نیر

وی انتظامی کرد. سارقان مسئول باجه را نیز در بیابان‌های اطراف رباط‌کریم رها کردند که وی موفق شد پس از چند ساعت خود را به منطقه شهری و نیروی انتظامی برساند. تحقیقات از رئیس و همکار باجه توسط نیروی انتظامی برای مشخص شدن ابعاد موضوع و دستگیری سارقان توسط نیروی انتظامی ادامه دارد.

پی نوشت : 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رباط‌کریم هرگونه هم‌دستی رییس باجه بانک صادرات ایران در منجیل‌آباد شهرستان رباط‌کریم با سارقان را تکذیب کرد.

سرهنگ شهرام پورسعادت گفت: متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از بنده از همدستی کارمند بانک صادرات با سرقت صبح امروز خبر دادند که به هیچ‌وجه چنین موضوعی را مطرح نکرده‌ام.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي