سایت انتخاب فیلتر شد

مصطفی فقیهی عصر دوشنبه افزود: شب گذشته به من اطلاع دادند که دادستانی با توجه به شکایت مدعی العموم علیه سایت توسط شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه دستور فیلتر شدن سایت داده شده است.

سایت انتخاب فیلتر شد

وی با بیان اینکه فیلتر شدن سایت انتخاب ظاهرا به دلیل انتشار نامه دوم آقای زیبا کلام به شریعتمداری بوده است، گفت: نکته حائز اهمیت این است که به هیچ عنوان با نظریات و دیدگاه های آقای زیبا کلام در بحث هسته ای و مباحث دیگری که این روزها مطرح می کند موافق نیستم و نقد جدی هم بر آنها دارم و بارها در اوایل تشکیل دولت و در جلسات حضوری، مخالفت خود با این نظرات را اعلام کرده ام.

مدیرمسئول سایت انتخاب افزود: براین باورم که در بحث هسته ای که مقام معظم رهبری و ملت ایران قاطعانه حمایت می کنند باید در مسیر فعلی حرکت کرد و به هرگونه نظری مانند نظر زیبا کلام در این باره توجه نشود.

وی با بیان اینکه به تازگی جراحی و عمل چشم کرده ام ،گفت: به همین دلیل متوجه درج چنین نامه ای در سایت نشدم وگرنه بدون شک از انعکاس آن در سایت قاطعانه جلوگیری می کردم.

فقیهی تاکید کرد هیچ نهاد و دستگاهی از ما درخواست برداشتن خبر را نکرد فقط سایت را فیلتر کردند.

مدیرمسئول سایت انتخاب در خاتمه علت فیلتر شدن توسط آنها پیگیری شده است ، گفت: موضوع را پیگیری کردم و با توجه توضیحات ارایه شده امیدوارم تا روزهای آینده این سایت رفع فیلتر شده و فعالیت خود را مجددا آغاز کند.

منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه