سامسونگ در 2013 تعداد 40 میلیون تبلت فروخته است

همانطور که می‌دانید آی‌پد در حال حاضر محبوب ترین تبلت دنیا است، و بیشترین فروش در دنیای تبلت‌ها مربوط به این تبلت بود، البته تبلت‌های اندرویدی مدتی قبل توانستند از آی‌پد در فروش پیشی بگیرند اما باز هم بیشترین محبوبیت برای آی‌پد است. بزرگترین خانواده اندرویدی دنیا در گوشی‌ها و تبلت‌ها اکنون سامسونگ است و پول زیادی از فروش دیوایس‌های اندرویدی نصیب این شرکت می‌شود.

به گزارش جی اس ام بر طبق گزارشی از خبرگزاری کره سامسونگ در سال 2013 توانسته 40 میلیون تبلت را به فروش برساند، و جالب تر از همه این است که اعلام شده 12 میلیون از این 40 میلیون تبلت در 3 ماهه گذشته به فروش رفته‌اند که این زمان درست برابر معرفی گلکسی نوت 10.1 (2014) بوده است. گروهی دیگر از تبلت‌های سامسونگ که محبوبیت زیادی به دست آوردند خانواده گلکسی تب 3 بودند زیرا به عنوان یک جایزه مجانی در عوض هرید دیگر محصولات سامسونگ هدیه داده می‌شدند.

سامسونگ در 2013 تعداد 40 میلیون تبلت فروخته است

فروش 40 میلیون تبلت برای سامسونگ یک رقم خوب است اما این کمپانی قصد دارد تا در سال 2014 فروش خود را افزایش دهد و می‌خواهد تا 100 میلیون تبلت را در 2014 به فروش برساند.

شما تصور می‌کنید سامسونگ در این امر موفق خواهد شد و فروش تبلت‌های سامسونگ روزی به تنهایی خواهد توانست فروش خوب آی‌پد را بگیرد یا خیر؟

 

منبع: جی اس ام

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه