زوج توبه کننده مهمان شبکه دو لایو پارتی در اینستاگرام گذاشتند

تاريخ : 21 اردیبهشت

یکی از برنامه هایی که در ماه رمضان قبل از افطار پخش می شود، برنامه هزار راه نرفته است که ساعتی قبل از افطار پخش می شود. موضوع این برنامه خانواده و آسیب های آن است و به بررسی مشکلات خانوادگی و مشکلات زوجین می پردازد. در یکی از قسمت های این برنامه، زن و شوهری را دعوت کرده بودند که از زندگی گذشته خود توبه کرده و راه جدیدی برای ادامه زندگی در پیش گرفته اند، اما به تازگی همین زوج، در لایو اینستاگرام از حضور خود در پارتی شبانه خبر دادند. ما در این بخش سایت گهر جزئیات خبر زوج توبه کننده مهمان شبکه دو که لایو پارتی در اینستاگرام گذاشتند را منتشر می کنیم.

زوج توبه کننده مهمان شبکه دو لایو پارتی در اینستاگرام گذاشتند

زوج توبه کننده مهمان شبکه دو لایو پارتی در اینستاگرام گذاشتند, پورتال خبری فرهنگی گهر

جنجال تازه روی آنتن تلویزیون/ تواب‌های جعلی در شبکه دو!/ چگونه زوج اینفلوئنسر ، از برنامه «هزار راه نرفته» استفاده تبلیغاتی کردند؟

پس از اتفاقات حاشیه‌ساز شبکه سه که از نابسامانی در مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما حکایت دارد، این‌بار سوتی برنامه «هزار راه نرفته» که از شبکه دو روی آنتن می‌رود، موضوع داغ فضای مجازی شده است.

نمایشی دروغین از تواب‌سازی یک زوج جوان که روی آنتن شبکه دو سیما رفته، تازه‌ترین جنجال و حاشیه را برای سازمان صدا و سیما ساخته است.

فصل جدید «هزار راه نرفته» که در ماه رمضان، ساعتی قبل از افطار پخش می‌شود، مدعی است به طرح و بررسی مسائل مربوط به خانواده می‌پردازد و هدفش تقویت صداقت، صمیمیت، تحکیم و الگو سازی در امر ازدواج است. اما آن‌چه در پنجمین قسمت این برنامه روی آنتن رفت، ملغمه‌ای از دورویی، دروغ، نیرنگ و تمسخر بود که نتیجه‌ای جز ضربه زدن به دین و اعتقاد مردم نخواهد داشت.

زوج توبه کننده مهمان شبکه دو لایو پارتی در اینستاگرام گذاشتند, پورتال خبری فرهنگی گهر

این‌که یک زوج اینفلوئنسر در برنامه‌ای سراسری اعلام کنند از زندگی گذشته خود توبه و راهی تازه برای زندگی انتخاب کرده‌اند و ساعتی بعد فیلمی از حضورشان در یک پارتی شبانه و مختلط را در اینستاگرام پخش کنند، نشان می‌دهد برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران صدا و سیما کارشان را به درستی انجام نمی دهند!

اگر تهیه‌کننده، سردبیر و مشاوران برنامه «هزار راه نرفته»، قبل از آن‌که تریبون شبکه دو را به دست این زوج بدهند، یک سر به صفحه اینستاگرام‌شان می‌زدند، به شهادت همه پست‌های موجود، می‌دیدند آن‌ دو هیچ تغییری در شیوه زندگی خودشان نداده‌اند و همچنان به همان راه گذشته وفادار هستند. شاید هم سر زده‌ و بازهم این نمایش دروغین را ترتیب داده‌اند که از احتمال اول بسیار تاسف‌بارتر است. واقعا کارگزاران این رسانه عریض و طویل نمی‌دانند در دوره‌ای زندگی می‌کنند که هر دروغی، به‌سرعت و به‌راحتی افشا می‌شود؟

وقتی تلویزیون، مدیران، تهیه‌کنندگان، برنامه‌سازان و مجریان باتجربه و متخصص خود را کنار می‌گذارد و هم و غم‌اش می‌شود سلبریتی‌ بازی و کسب درآمد بیشتر و پول و خالی کردن جیب مردم، نتیجه‌ای جز این نمی‌توان انتظار داشت.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي