زنی که رویای همه خانم‌های دنیاست / عکس

تاريخ : 12 شهریور

یکی از ویژگی های زنان در همه جای دنیا توجه به پوشش است و البته، گاهی این توجه جای خود را به وسواس و رقابت های بی هدف می دهد.

اکنون نیز رسانه های غربی از زنی به نام دارلین فلین نام می برند که توانسته مرز این علاقه را به نسبت همه خانم های دنیا بشکند و با داشتن بزرگترین کلکسیون کفش با بیش از ۱۶۴۰۰ کفش و لوازم مانند آن، رکورددار جهانی این موضوع باشد.

زنی که رویای همه خانم‌های دنیاست / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این زن ۵۷ ساله اهل کالیفرنیا بعد از طلاق از همسرش در سال ۲۰۰۱ ، برای پر کردن اوقات خود و تلاش برای هضم این اتفاق تلخ شروع به جمع آوری کفش کرد و در سال ۲۰۰۶ در حالی که ۷۷۶۵ کفش و ملحقات آنرا داشت، نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

این خانم علاوه بر کفش های واقعی، مجموعه ای از مبلمان به شکل کفش، سنجاق، لباس، سرویس چای خوری، صابون، تلفن، چینی آلات و هزاران مجسمه های کوچک شبیه کفش را جمع آوری کرده است تا کلکسیون خود را گسترش دهد.

زنی که رویای همه خانم‌های دنیاست / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

هرچند به نظر خیلی از خانم ها، داشتن دهها کفش برای بی نیازی از خرید انواع دیگر آن کافی باشد، اما به نظر می رسد هزاران جفت کفش هم به چشم برخی خانم ها راضی کننده نباشد و بعد از ان به سراغ جمع کردن کلکسیون آن بروند!

 

 

گردآوری: گروه سرگرمی گهر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي