زمان پخش سریال بامداد خمار

زمان پخش سریال بامداد خمار + بازیگران و خلاصه فیلم بامداد خمار

بعد از اتمام آخرین قسمت سریال جذاب و عاشقانه شهرزاد در فصل سوم ،حال آقای حسن فتحی سریال عاشقانه ای دیگر را دست گرفته که شرح مختصری از این داستان را برایتان می نویسم.

حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» بعد از تولید اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی این روزها مشغول تدارک برای ساخت سریالی دیگر به تهیه‌کنندگی محمد امامی است.قصه این مجموعه بر اساس رمان معروف «بامداد خمار» است و این روزها فتحی با فتانه حاج سید جوادی نویسنده این کتاب جلسات متعددی داشته و در حال مذاکره برای ساخت این اثر است.

آخرین قسمت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و پس از سه سال این مجموعه پرطرفدار به اتمام رسید. اما با انتشار قسمت پایانی «شهرزاد» خبرگزاری فارس با انتشار خبری مدعی شد که حسن فتحی قرار است از رمان مشهور «بامداد خمار» اقتباسی را جلوی دوربین ببرد.

بامداد خمار

به نوشته خانم فتانه حاج سید جوادی ( پروین )

يا حق
همه چيز با يک نگاه آغاز می شود. همانطور که هستی هم با يک نگاه آغاز شد.با نگاه عاشقانه خدا به بنده…عاشق به معشوق و با همين نگاه شهد شيرين عشق را در وجود بنده ريخت تا او را شيدای خود کند و تا عرش به دنبال خود بکشاند و چه لذتی است سر از پا نشناخته در پی يک نگاه دويدن و به او رسيدن و در او محو شدن و همه او شدن…
صورت ظاهری داستان ماجرای تکراری عشق شاه و گداست! عشق دختری ثروتمند به پسری نجار که از مايملک دنيا جز يک دل شيدا چيزی ندارد!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه