زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان 98

آخرین خبر توزیع بسته حمایتی دولت در سال 98 و زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان 98 با تصویب هیات وزیران در فروردین امسال و تعلق گرفتن این بسته حمایتی به اقشاری مانند …در مطلب زیر بیشتر بخوانید.

زمان توزیع سبد کالا ماه رمضان 98

بسته حمایتی دولت در ماه رمضان

با تصویب هیئت وزیران در جلسه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در سال جدید نیز بسته حمایت غذایی به کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری و کارکنان قراردادی شناسه ­‌دار دستگاه­‌های اجرایی، بازنشستگان و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت غذایی از گروه­‌های کم‌ درآمد به شرح زیر اقدام نماید:

 

ردیفبعد خانوارمعادل ریالی سبد حمایت غذایی
1یک نفره1.000.000
2دو نفره1.500.000
3سه نفره2.000.000
4چهار نفره2.500.000
5پنج نفره و بیشتر3.000.000

کالاهای اساسی در ماه رمضان

الف- خانوارهای تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور از طریق حساب­های بانکی متصل به یارانه­ های نقدی.

ب- خانوارهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق حساب متصل به مستمری سرپرست خانوار.

پ- خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از ۳۰ میلیون ریال

از جمله گروه‌ ­های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش‌­فرمایان، رانندگان بین شهری و درون‌ ­شهری، زنبورداران، کارگران باربر، شاغلان کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه­‌ های متفرقه، عشایر و روستاییان، دریافت‌­ کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه­‌های مشمول بیمه شده تامین اجتماعی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی می‌­شوند.

 توزیع سبد کالا ماه رمضان 98 تاکنون دقیق اعلام نشده است ولی متعاقبا در اولین خبر موثق به شما عزیزان اعلام خواهد گردید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه