رونمایی از گوشی های جدید شیائومی

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

رونمایی از گوشی های جدید شیائومی

رونمایی از گوشی های جدید شیائومی, پورتال خبری فرهنگی گهر

شیائومی دو موبایل ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس را ۱۶ آذر رونمایی می کند

کمپانی شیائومی از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که دو تلفن هوشمند ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) در کشور چین رونمایی خواهند شد.

گرچه کمپانی سازنده اطلاعات خاصی در خصوص این دو محصول به اشتراک نگذاشته، اما به لطف افشا کننده ها و اسناد دریافت مجوز از رگولاتوری چین (TENAA) ما تقریباً همه چیز را در خصوص مدل ارزان تر می دانیم.

بر این اساس ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن +HD (یا ۷۲۰×۱۴۴۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهند بود. به نظر می رسد نسبت فوق به یک استاندارد همه گیر در میان موبایل های تازه وارد تبدیل شده است.

ردمی ۵ در زیر بدنه فلزی خود میزبان چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و سه گزینه رم/فضای ذخیره سازی متفاوت خواهند بود. مدل پایه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. برای مدل میانی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده. این اعداد برای گران ترین مدل به ترتیب برابر با ۴ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

موبایل هوشمند ردمی ۵ در بدنه پشتی خود یک دروبین ۱۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی سخت افزارهای آن را به عهده خواهد داشت.

برخلاف ردمی ۵، اطلاعات ما در خصوص ردمی ۵ پلاس بسیار محدود است، اما طبق شنیده ها این محصول مجهز به چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۲۵ و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

شیائومی وعده عرضه سراسری این دو موبایل را در ۱۸ آذر داده است. به احتمال فراوان مدتی کوتاه پس از آن شاهد عرضه آنها در هند و سایر نقاط آسیا باشیم.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي