روغن بایو اویل

تاريخ : 24 بهمن

بایو اویل یه محصول مراقبت از پوست می باشد که برای بهبود زخم ها، ناهمواریهای پوستی، جای زخم سزارین و…مورد استفاده قرار می گیرد. در مطلب امروز توضیح کاملی از روغن بایو اویل و موارد مصرف روغن بایو اویل برایتان می گذاریم.

روغن بایو اویل + موارد مصرف روغن بایو اویل

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

نقد و بررسی روغن بایو اویل

استرچ مارک یا ترک های پوستی، ترک های قرمز، بنفش یا صورتی هستند که اغلب روی پوست شکم، سینه، بازو یا ران ظاهر می شوند. پس از مدتی این ترک ها به خطوط خاکستری یا سفید تبدیل می شوند. دلیل اصلی این ترک ها افزایش ناگهاین وزن است که طی آن پوست به طور قابل ملاحظه ای کشیده می شود که باعث آسیب به لایه درم پوست می شود. عوامل مختلفی ممکن است در افزایش ترک های پوستی دخیل باشند. علائمی مانند ژنتیک، دارو و شرایط خاص. روش های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد، اما استفاده از فرمول های موضعی از همه محبوب تر است. در این مقاله ما یکی از محبوب ترین راه های درمان ترک های پوستی را بررسی خواهیم کرد.

روغن بایو اویل چیست و چه کاری انجام میدهد؟

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

بایو اویل یک محصول ویژه مراقبت از پوست است که برای بهبود ظاهر زخم، ترک های پوستی و ناهمواری رنگ و بافت پوست تولید شده است. از این روغن همچنین می توان برای مرطوب کردن پوست و درمان خشکی پوست نیز استفاده کرد. این محصول آنقدر معروف است که به گفته وب سایت رسمی این شرکت، تاکنون ۱۳۵ جایزه را در حوزه محصولات مراقبت از پوست دریافت کرده است. همچنین این شرکت ادعا می کند که بایو اویل از سال ۲۰۰۲ که به بازار عرضه شده تاکنون محصول شماره یک درمان زخم و ترک های پوستی بوده است. فرمول این محصول ترکیبی از ویتامین و عصاره های گیاهی است که در روغن محلول هستند. این محصول بافتی غیر چرب و سبک دارد تا اطمینان حاصل شود که به راحتی توسط پوست جذب می شود.

کمپانی سازنده بایو اویل

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

کمپانی سازنده بایو اویل زیاد شناخته شده نیست و محصول دیگری نیز تولید نمی کند. طبق وب سایت رسمی این محصول، بایو اویل مطابق دستورالعمل فعلی تعیین شده توسط سازمان بهداشت جهانی تولید می شود. تمام ترکیبات به کار رفته در این محصول از نظر آلودگی میکروبیولوژیکی مورد آزمایش قرار گرفته اند. نمونه ای از هر بار تولید نیز در آزمایشگاه تست شده و در یک دوره ۵ ساله نگه داری می شود.

 

ترکیبات بایو اویل

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

این روغن حاوی مخلوطی از گیاهان دارویی شامل روغن کالندولا، روغن اسطوخودوس، روغن رزماری و روغن بابونه می باشد. این روغن همچنین حاوی ویتامین هایی مانند ویتامین A و ویتامین E است که با سلامت پوست مرتبط هستند. پایه روغنی محصول نیز از روغن معدنی، تریونسونانوئین، سدايريتيل هکتسونات، ايزوپروپيل ميريستات، روغن گل گاوزبان، روغن دانه هليانتوس انوئوس، و بيسابولول ساخته شده است. فرمول بایو اویل همچنین شامل مواد رنگی و بودار نیز می باشد.

عملکرد محصول

ترکیبات متعددی در فرمولاسیون بایو اویل وجود دارند که به بهبود ظاهر و بافت پوست معروف هستند. ویتامین A تغییر رنگ پوست را بهبود می بخشد و ویتامین E پوست را تقویت می کند و آسیب سلولی را ترمیم می کند. عصاره بابونه و سایر مواد پوست را تسکین داده و التهاب آن را رفع می کنند. عنصر فعال “Porceline Oil” جذب حداکثر را به همراه دارد و پوست را آبرسانی می کند. این محصول به تجدید سلول های پوستی کمک کرده تا ظاهر زخم و ترک های پوستی را بهبود بخشد.

نقاط ضعف و قوت

اولین نقطه قوت بایو اویل این است که می توان از آن برای درمان انواع مشکلات پوستی مانند تغییر رنگ پوست، زخم و ترک های پوستی استفاده کرد. همچنین فرمول غیر چرب این محصول در مقایسه با محصولات مشابه کابرد بسیار آسان تری دارد. همچنین بازخورد زیادی از افرادی وجود دارد که این محصول را امتحان کرده اند و گفته اند که در پیشگیری از ترک های پوستی نیز کاربرد دارد.

از سوی دیگر، نقاط ضعفی نیز وجود دارد مانند اینکه در فرمولاسیون بایو اویل از ترکیبات مختلفی استفاده شده است. این موضوع باعث می شود احتمال اینکه افراد به یکی از این مواد تشکیل دهنده حساسیت داشته باشند، بیشتر شود. یکی دیگر از ضعف های قابل توجه این محصول این است که بایو اویل از لحاظ بالینی جهت اثربخشی آزمایش نشده است، بنابراین شواهد محکمی وجود ندارد که روی پوست تاثیر داشته باشد. همچنین طبق بازخورد و نظرات مشتریان این روغن در بهبود ظاهر ترک هایی که مدت زیادی است ایجاد شده اند، تاثیر زیادی ندارد.

عوارض جانبی احتمالی

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

عوارض جانبی مختلفی وجود دارد که مربوط به ترکیبات بایواویل می باشد. “رتینول پالتیمیت” می تواند باعث عوارضی همچون خارش، سوزش، پوسته پوسته شدن و قرمزی پوست شود. همچنین عصاره های گیاهان ممکن است باعث تحریک پوست به خصوص در افرادی که پوست حساس دارند، شود. این موضوع به این معناست که بایو اویل ممکن است برای تمام افراد مناسب نباشد. بهترین کار این است که قبل از استفاده از این محصول برای اطمینان از عدم ایجاد واکنش های آلرژیک، آن را روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید.

استفاده از روغن بایو اویل

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

وب سایت بایو اویل توصیه می کند که حداقل به مدت سه ماه از این محصول استفاده کنید. این محصول باید دو بار در روز استفاده شود تا تاثیر خود را نشان دهد. روغن را روی پوست بمالید و تا وقتی که کاملا جذب پوست شود، با حرکات دایره ای پوست را ماساژ دهید. از این محصول روی پوست آسیب دیده استفاده نکنید. در موارد نادری که محصول باعث سوزش پوست می شود، مصرف را قطع کنید. افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی هستند یا از داروهای موضعی استفاده می کنند، قبل از استفاده باید با پزشک مشورت کنند.

نتیجه گیری

روغن بایو اویل, پورتال خبری فرهنگی گهر

بایو اویل محصولی مفید برای ترک های پوستی است. دلیل این موضوع این است که بایو اویل محصولی مقرون به صرفه است و بسیاری از مردم عقیده دارند که تاثیر زیادی دارد. گرچه بسیاری از مصرف کنندگان می گویند که در پیشگیری از ایجاد ترک های پوستی تاثیر بیشتری دارد و روی ترک هایی که از قبل به وجود آمده تاثیر قابل توجهی نداشته است. توجه داشته باشید که این محصول برای همه افراد مناسب نیست زیرا حاوی موادی است که ممکن است در برخی افراد عوارض جانبی ایجاد کند.

حقیقت ناخوشایند در مورد کرم های ترک پوستی که امروزه محبوب هستند این است که ۹۰% آن ها معمولا بی اثر هستند. برخی از این کرم ها نیز خطرناک هستند و می توانند باعث ایجاد عوارض جانبی شوند. انتخاب کرم برای ترک های پوستی فرآیند دشواری است که نیاز به تحقیق کاملی دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي