X بستن تبلیغات
آپلود عکس
مطالب پيشنهادي

راه های صمیمی شدن با رییس تان

تاريخ : ۲۴ آذر
بازديد : 793

راه های صمیمی شدن با رییس تان

 راه های صمیمی شدن با رییس تان

راه های صمیمی شدن با رییس تان

کسانی که امین و دوست کارفرمایشان شده‌اند راه‌هایی خاص را پشت‌سر گذاشته‌اند. با هم این روش‌ها را مرور می‌کنیم.

منتظر دستور نمانید

کارمند خوب کسی نیست که مو به مو دستورات کارفرمایش را اجرا کند و به زبان عامیانه بدون اجازه کارفرما آب هم نخورد بلکه از تعاریف یک کارمند وظیفه‌شناس این است که همیشه منتظر ابلاغ دستورات رئیسش نباشد و آنقدر به وظایف و حیطه مسئولیت‌هایش مسلط باشد که در طول روز بداند چه کاری را شروع کند و تا کجا به سرانجام برساند. این کار تا اندازه‌ای از حجم مسئولیت‌های کارفرمایتان کم خواهد کرد و باعث ایجاد آرامش بیشتری در او خواهد شد. بدون تردید این کار شما از نظر رئیستان پوشیده نخواهد ماند.

 

به همکاران مافوق خود احترام بگذارید
در هر مجموعه اداری حتما افرادی وجود دارند که سمت شغلی‌شان از شما بالاتر است. این افراد یک‌شبه به این موقعیت دست پیدا نکرده‌اند بلکه با تلاش و پشتکار به این موفقیت رسیده‌اند. برای این افراد احترام قائل شوید و هرگز با حسادت به موقعیت آنها نگاه نکنید چون ممکن است روزی شما هم به موقعیتی بالاتر از آن دست یابید. داشتن چنین طرز فکری مانع هرگونه مشاجره و عدم سرپیچی از درخواست‌های آنها خواهد شد و طبیعتا کارفرمای شما از مجاورت با افرادی که اساس کار را بر احترام قرار داده‌اند، لذت خواهد برد.

بخوانید :   آموزش درست كردن پاپیون با روبان

خوش‌قول باشید

به موقع حاضر شدن در محل کار و حضور همیشگی در جلسات هفتگی یا ماهانه محل کارتان یکی از عوامل تعیین‌کننده در جلب نظر و اعتماد کارفرمایتان به شماست. در مواقعی که موسسه به حضور شما نیاز دارد در محل حاضر باشید و با دلایل واهی و بی‌مورد غیبت نکنید. این رفتار شما نشان می‌دهد برای کارتان اهمیت قائل هستید و این موضوع تاثیر بسیار خوبی روی رئیستان خواهد گذاشت.

 

رئیس را تنها نگذارید
داشتن رابطه بسیار صمیمانه یا برعکس رابطه‌ای بسیار رسمی و خشک به صلاح شما و کارفرمایتان نیست. یک کارمند خوب در عین حال که حریم رابطه شغلی‌اش را با کارفرمایش حفظ می‌کند به همان اندازه مراقب است که از کارفرمایش فاصله نگیرد. رئیس شما نیز به دلگرمی و انگیزه‌های شما نیاز دارد. شما به‌عنوان زیرمجموعه یک مجموعه بزرگ موظف هستید نقاط ضعف و قوت عملکرد محل کارتان را با کارفرمایتان مطرح کنید و چشم قابل‌اعتماد او باشید.

مشکلات شخصی‌تان را به محل کار نیاورید

این نکته مهم را همیشه در ذهنتان به خاطر بسپارید که زمانی برای کارفرمایتان یک مهره مهم و غیرقابل انکار خواهید شد که به‌هیچ‌عنوان مسائل و مشکلات شخصی‌تان را وارد محل کارتان نکنید. همواره بدون حاشیه باشید و سعی کنید در محیط کارتان تنها روی مسائل کاری‌تان متمرکز شوید. با این کار بازده کارتان نیز افزایش قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد.

بخوانید :   مهریه در ازدواج چه معنی و مفهومی دارد؟
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي