اصلاح را در پایان دوش گرفتن انجام دهید

دکتر بنابیو توصیه می‌کند که برای شروع پروسه‌ی اصلاح موها تا پایان دوش یا حمامتان صبر کنید. این کار به بدن شما فرصت گرم شدن می‌دهد و پوست و موی شما نرم‌تر شده و راحت‌تر تراشیده می‌شود، در نتیجه احتمال سوختگی تیغ به حداقل می‌رسد.

بدانید که با چه چیزی طرف هستید

بین سوختگی و برآمدگی ناشی از تیغ، تفاوت وجود دارد. برجستگی‌های ناشی از تیغ، در واقع موهایی هستند که سرشان در گوشت فرو رفته، و بندرت روی پا بوجود می‌آیند. شما به احتمال زیاد، برجستگی‌های تیغ را در جاهایی می‌بینید که مو ضخیم‌تر است، مانند خط بیکینی و زیر بغل. دکتر بنابیو می‌گوید: موهای فرو رفته در گوشت، کاملا شبیه چیزی نیستند که بعنوان سوختگی تیغ توصیف می‌کنید، اما می‌توانند باعث مقدار زیادی التهاب و تورم شوند.

مراقب منطقه‌ای که اصلاح می‌کنید باشید

پاها جاهایی هستند که می‌توانید برای دقیق‌ترین اصلاح ممکن، در خلاف جهت رویش موها از تیغ استفاده کنید، و این کار خطرناک نیست. برای جلوگیری از سوختگی تیغ و موهای فرو رفته در گوشت در نواحی شرمگاهی و زیر بغل، با رطوبت رسانی و لایه برداری، بیشتر از آن مراقبت کنید، و با دقت زیادی اصلاح کنید.

دکتر بنابیو می‌گوید: مطمئن باشید که در جهت رشد موها تیغ می‌زنید، بطوریکه موها در زیر پوست گیر نیفتند. وقتی بسیار نزدیک به پوست تیغ می‌زنید، نهایتا در پوستتان برآمدگی ایجاد می‌شود. بنابراین برای نواحی نزدیک پوست و جاهایی که مو، کمی‌ضخیم تر است، وقت بیشتری بگذارید.

منبع: SORKHABSEFIDAB.COM