راز قتل پس از 40 سال فاش شد / عکس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 20 اردیبهشت

راز قتل پس از ۴۰ سال فاش شد / عکس

یک مسئول قضایی آمریکا، از محکوم شدن یک زن آمریکایی که متهم است ۴۰ سال قبل همسر خود را به قتل رسانده است خبر داد و گفت: این زن ۷۵ ساله، همسرش را درحالی که فقط چند ماه از ازدواجشان می گذشت، به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است.
راز قتل پس از 40 سال فاش شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

« اودن تامس » ۷۵ ساله، متهم است که ۴۰ سال پیش در محل سکونت خود در منطقه چادویک در ایالت میسوری آمریکا، « رونالد هولتز» همسرش را در سال ۱۹۷۴ میلادی، یا ۱۹۷۵ میلادی، درحالی که فقط چند ماه از ازدواجشان می گذشت، به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است.

در همین حال نماینده دادستان این منطقه گفت که این زن در آن سال هنگامی که همسرش در خواب بود گلوله ای به سر او شلیک کرده و او را به قتل رسانده است. این درحالی است که وکلای مدافع متهم در دفاع از او گفته اند وی به سبب اینکه همسرش تهدید کرده بود به نوزادشان آسیب خواهد رساند مجبور شده وی را به قتل برساند.

یکی از شاهدان این پرونده گفته است اودن، اعتراف کرده که گلوله ای به همسرش شلیک کرده و جسد او را درون بشکه ای در یک منطقه دور افتاده به آتش کشیده است. گفته می شود که دادگاه ممکن است متهم را به بیست سال زندان محکوم کند.

شایان ذکر است مسئولان قضایی آمریکا در اوت گذشته موفق شدند بقایای جسد هولتز، را پیدا کنند و در بررسی های صورت گرفته بر روی این جسد مشخص شد وی بر اثر اصابت گلوله به پشت سرش به قتل رسیده است .

منبع: شبکه خبر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي